بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان طی امروز و فردا از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
تدبیر24»احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز و فردا (جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز، رشد ابر و رگبار پراکنده باران با رعد و برق پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (جمعه ۲۵ خرداد) در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید احتمال گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وجود دارد اظهار کرد: امروز شرق خلیج فارس در روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تا یکشنبه افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود، گفت: امروز افزایش دما در شمال شرق کشور ۴ تا ۶ درجه و در روز یکشنبه در جنوب غرب و غرب کشور ۵ تا ۷ درجه خواهد بود.

افزایش وزش باد در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (شنبه ۲۶ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، اوایل شب افزایش ابر همراه با افزایش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین وضعیت جوی تهران در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها