بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
دبیر کل حزب مردمسالاری گفت : چشم انداز مذاکرات ژنو طی شش ماه آینده را مثبت ارزیابی می کنم و معتقدم که در این مدت چیز زیادی را از دست نخواهیم داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، مصطفی کواکبیان روز پنجشبه در حاشیبه مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد «حبیب الله عسگر اولادی » در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت : اگر طرف مقابل غربی بر خلاف وعده های خویش عمل کند آنگاه ما می توانیم موافقتمان را اجرا نکنیم .

وی با یاد آوری تعامل کنونی دولت و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :مجلس باید همکاری بیشتری را با دولت یازدهم داشته باشد .

کواکبیان افزود: بنده در مجلس هشتم یازده وزیر را به صحن علنی خانه ملت کشاندم اما سوالات بیهوده ای همچون نحوه نشستن سعید جلیلی در کنار کاترین اشتون را نپرسیدم .

دبیر کل حزب مردمسالاری تصریح کرد که نمایندگان آن دوره مجلس ،خطوط قرمز منافع ملی را مد نظر قرار می دادند و به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش نمی کشیدند.

وی با تاکید بر حفظ منافع ملی نظام گفت : نمایندگان مجلس هشتم همواره در راستای تیم مذاکره کننده حرکت می کردند هر چند که در کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث زیادی مطرح می شد اما هیچگاه آن را رسانه ای نمی کردیم .

این مقام سیاسی گفت : هم اکنون نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این فرصت را به مذاکره کننده هسته ای کشورمان بدهند تا اگر طی شش ماه آینده به نتیجه مطلوب نرسیدند آنگاه مباحث را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کنند.

کواکبیان در مورد شایعاتی مبنی بر گرفتن کارت هدیه برخی از نمایندگان در مجلس هشتم گفت : بنده این موضوع را تکذیب می کنم و معتقدم که تمامی نمایندگان مجلس کارت هدیه نگرفتند .

وی در مورد مجلس نهم نیز اظهارداشت : هر چند که این امر فراگیر نبوده اما همگان منتظرند تا برای شفافیت موضوع فهرست افراد منتشر شود.هر چند که نمی توان کتمان کرد که نمایندگان مشکلات زیادی همچون مراجعه محرومان به دفاترشان را دارند .

کواکبیان تاکید کرد : اما اینکه قصد این کمک ها واقعا رسیدگی به محرومان حوزه های انتخاباتی بوده جای سوال دارد که باید شفاف سازی شود.

مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب الله عسگر اولادی امروز با حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری و جمعی از سران کشوری و لشکری در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها