بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: این اداره کل به منظور کیفیت بخشیدن به کار مربیان و توسعه و تعمیق اطلاعات مربیان در عرصه‌های نوین، به تشکیل کارگروه تخصصی توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی اقدام کرده است.

تدبیر24»وی با بیان اینکه در این کارگروه از تمامی نمایندگان واحدهای حوزه ستادی زیرمجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی دعوت به عمل آمده است، افزود: در این کارگروه تخصصی، درباره سرفصل‌های دوره‌های پیشنهادی آموزش کوتاه‌مدت (ضمن خدمت) ویژه مربیان امور تربیتی و معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته نظرسنجی به عمل آمده و مباحث تخصصی صورت گرفته است.

شکوهی تصریح کرد: به منظور دستیابی به مجموعه‌ای جامع از دوره‌های جدید ضمن خدمت ویژه مربیان امور تربیتی و معاونین پرورشی و فرهنگی، لیست دوره‌های پیشنهادی طراحی شده و در حال حاضر در مرحله نظرخواهی از کارکنان ادارات امور تربیتی تمام استان‌ها و همچنین اعضای گروه مربیان اندیشه‌ورز (جمعی از مربیان نخبه امور تربیتی امور کشور) قرار گرفته تا پس از جمع‌بندی تصمیمات نهایی در این خصوص اعمال شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها