بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با نفوذ توده هوای سرد از عرض های شمالی، دمای هوای استان تهران از فردا - یکشنبه - تا سه شنبه بین 6 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
به گزارش تدبیر24 محمد عزیزاقلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، توده هوای سرد تا پایان هفته آینده در سطح استان تهران باقی خواهد ماند.

وی در مورد هوای تهران تصریح کرد: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری و در پاره ای از نقاط با وزش باد شدید خواهد بود.

عزیزاقلی آسمان تهران را برای فردا صاف و گاهی با وزش باد و بتدریج با افزایش ابر پیش بینی کرد که اواخر وقت همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش دمای تهران، اظهار کرد: بیشینه دمای پایتخت با هفت درجه کاهش نسبت به امروز برابر با 7 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به دیشب معادل 2 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

عزیزاقلی در مورد وضعیت بارندگی استان تهران گفت: بر اساس اعلام ایستگاه های هواشناسی در 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در آبعلی 8/16 میلی متر، دماوند 4/4 میلی متر، مرکز شهر تهران (ژئوفیزیک دانشگاه تهران) 3/2 میلی متر، اقدسیه 4/5 میلی متر، شهریار 7/1 میلی متر، فرودگاه امام خمینی (ره) 9 میلی متر، فیروزکوه 2 میلی متر، امین آباد 6/8 میلی متر، لواسان 6/5میلی متر و ورامین5/1میلی متر بود. به گفته مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی استان تهران بیشترین بارش باران طی روزهای اخیر در سطح استان تهران متعلق به منطقه آبعلی بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها