بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
وظیفه با اشاره به وقوع طوفان گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه زابل اظهار کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید مناطق مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه را غبارآلود می‌کند.
تدبیر24»احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طوفان گرد و خاک امروز (۶ مرداد) در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل تداوم می‌یابد و در دو روز آینده با شدت کمتر به شکل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد) در مناطق شرقی استان کرمان نیز وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود،‌ گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به ویژه در مناطق مرزی ایلام، خوزستان و جنوب کرمانشاه به سبب گرد و خاک غبارآلود خواهد بود.

طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال و شمال شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که در مناطق شرقی هرمزگان و جنوب کرمان با رعد و برق همراه خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد) در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود، اظهار کرد: در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی همچنین در حاشیه جنوبی البرز طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رشد ابرهای غیرباران زا خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران طی فردا و پس فردا (۷ و ۸ مردادماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها