بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
بهاره رهنما با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

تدبیر24»دهانت را میبویند مبادا گفته باشی:یا حسین! نه به شرق کاری دارم نه به غرب نه به چپ نه به راست نه به زمامداران حکومت و نه به تحسین یا تکذیب ادم ها ،نه به خوشحالی موافقانم نه به دشمن شادی مخالفانم!

به زمین و آسمان اما کار دارم، به زمینی که چهل و چند سال است زیر پایم هست قسم و به آسمانی که گواه این عشق است :

من خوب یا بد با همین سر و شکل و فعالیت های مدنی و اجتماعی و هنری و خلاصه با تمامیت خودم "حسینی " ام ،افتخار میکنم به این عشق ،ربطی هم به ازدواجم ندارد ،گرچه خوشحالم که یارم هم حسینی است اما من طی اتفاقی،سال ها پیش ،بیست و دو ساله بودم که عاشق سالار شهیدان شدم، ارباب است و حرف زدن از عشقش لیاقت میخواهد، و به گمانم گاهی بعضی عشق ها را نه تنها نباید پنهان کرد که باید فریاد زد، بقول شاعر:

دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم

و دیگر پنهان کردن خورشید در کشوهای خانه ام کار آسانی نیست...

طعنه بهاره رهنما به نازنین بیاتی درباره تحریم محرم

پی نوشت:با ریخت پاش های نابجا ی بعضی شیعیان در این ماه و در چنین شرایطی من هم مخالفم اما اینکه فراخوان تحریم محرم میدهید کار بجایی نیست عزیزانی که دم از دموکراسی میزنید،موسی به دین خود،عیسی به دین خود! ما شما را به بزرگداشت محرم فرا نمی خوانیم،شما هم مارا به تحریمش نخوانید!

متاسفانم که این روزها ،خیلی ها بی ایمانی را با تجدد و به روز بودن یکی میدانند اما این غلط است عزیزانم ،بخدا که به روز بودن در خلوص و شفافیت و اتفاقا تفاوت های شماست، حتی اگر بعنوان یک انسان با دغدغه های به روز و اجتماعی ایمانتان را تحجر و ضد و نقیض گویی بدانند !شما راه خود را بروید ،شما شفاف باشید با دلتان تا همیشه بدرخشید و بدانید زمان بهترین اثبات کننده همه ماست... یا حسین...

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
به به
دو کلمه نصیحت از همسر و مادر نمونه
هادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
احسنت به اين تفكر ،‌امام حسين تنها راه و هدفي است كه با تجدد و نوگرايي بعضي ها به اصطلاح روشنفكر دمده نمي شه و هميشه جاودانه است.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها