بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
مردی همسرش را در یک کشتی تفریحی به قتل رساند.

تدبیر24»مردی به جرم غرق شدن همسرش در دریا و رها کردنش در کشتی بازداشت شد.

ماه عسل خونین طبق گزارش پلیس، لویز بنت همسر فلوریدایی‌اش ایزابلا هلمن را با هدف تصاحب خانه اش در کشتی غرق کرد و خودش را با قایق نجات به ساحل رساند.

ظاهرا مرد مذکور که به کار واسطه گری در معاملات ملکی مشغول بوده، با همسرش اختلافات مالی زیادی داشتند و این اختلافات را حتی در ماه عسل نیز نتوانستند کنار بگذارند.

متهم در بازجویی هایش ادعا کرده است که در زمان وقوع حادثه در عرشه قایق خواب بوده و زمانی بیدار شده است که صدای برخورد کشتی با چیزی را می شنود و پس از آن دیگر نه همسرش را دیده و نه ردپایی از او وجود داشته است.

یکی از شهروندان بریتانیایی و استرالیایی به پلیس گفته است که در زمان حادثه، کشتی در حالت خودکار بوده است و ادعاهای مرد صحت نخواهد داشت.

هر چند بازرسان بنت را مورد بازجویی و بازرسی قرار دادند و در نهایت پس از آن که 36000 دلار سکه نقره گمشده را از قایق نجات و خانه اش کشف کردند او را به جرم حمل و نقل سکه های سرقتی بازداشت کردند.

همچنین طبق اظهارات دادگاه، تنها مقصر اصلی ناپدید شدن قربانی بنت است که سبب آسیب دیدن کشتی و رسوخ آب به آن شده و باعث غرق شدن ایزابلا شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده این زوج خانه مشترکی در تگزاس به ارزش 2500 دلار داشته اند اما اختلافاتشان به حدی بوده است که هیچکدام حتی قبض های خدماتی را پرداخت نمی کردند و اخطار قطعی برق را هم دریافت کرده بودند.

یکی از شاهدان نیز از مشکلات این زوج پرده برداشت و به پلیس گفت که بنت خودش درباره موضوعات مالی اش با همسرش با او صحبت کرده بوده و به او گفته که نمی داند چگونه این مسائل را حل کند و در نهایت مشکلاتش را با کشتن ایزابلا به اتمام رساند.

دادگاه بنت به زودی برگذار خواهد شد و او احتمالا به جرم قتل محکوم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها