بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
دیوار یکی از گالری‌ها در انگلیس، چندی قبل میزبان طرح‌هایی شد که با ابتکار یک هنرمند و با کمک درختان به تصویر کشده شده بود.

تدبیر24»شاید درباره هنر خام یا کودکانه (outside art) مطالبی به گوشتان خورده باشد؛ اما مطمئنا کمتر کسی از شما تا به حال طرح‌هایی را تصور کرده‌اید که توسط درختان کشیده شده باشند و به دیوار اتاقتان زیبایی ببخشند.

به گزارش ایسنا به نقل از inhabitant، یک هنرمند انگلیسی به نام تیم نولز صاحب این ایده است که آثار آن چند سال قبل، در قالب نمایشگاهی به روی دیوار رفت.

در این پروژه، تصاویری که بر روی بوم نقاشی خلق می‌شد، حاصل اثر خودکارهایی بود که به شاخه درختان بسته شده بود و جریان باد آنها را روی بوم به حرکت درمی‌آورد.

اما تیم نولز در توضیح نمایشگاه خود چنین آورده بود:

«این مجموعه در دل طبیعت خلق شده و شامل نقاشی‌هایی است که بر اثر برخورد نوک خودکارهایی که به شاخه درختان بسته شده با کاغذ به وجود آمده است.

هر کدام از این تابلوها به امضایی از یک انسان مانند است و کیفیت و شخصیت متفاوت آن درخت را آشکار می‌کند.»  

برچسب ها: تدبیر24 ، نقاشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها