بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۱۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
نمایشگاه «رخ در رخ» که به نمایش آثار 13 هنرمند جوان حوزه هنرهای تجسمی اختصاص دارد، روز جمعه 13 مهر در گالری سرزمین هنر افتتاح خواهد شد. این اولین نمایشگاه گالری سرزمین هنر است.
تدبیر24»«رخ در رخ» نام اولين نمايشگاهی است که گالرى سرزمين هنر پرپا خواهد کرد. این نمایشگاه با حضور ١٣ هنرمند روز جمعه ١٣ مهر افتتاح مي‌شود.

اين گالرى با هدف فعاليت بر آثار هنرمندان جوان و فراهم نمودن بستر و زمينه هاى لازم براى معرفى و فروش آثار اين دسته هنرمندان فعاليت خود را آغاز نموده است.

در نمايشگاه «رخ در رخ» آثاری از پونه اوشیدری، آرزو جباری، شیدا حسن پور، علی خالق، تارا خونشین، زرتشت رحیمی، مسعود مجاوری آگاه، محمود محکمی، سحر محمودی مطلق، مهسا مهدی نژاد، طلوع ناصری، احسان نصري، حمید هادی‌نژاد به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه رخ در رخ

اين نمايشگاه در روز جمعه مورخ ١٣ مهر از ساعت ١٦ الی ٢١ افتتاح مي‌شود.

نمايشگاه «رخ در رخ» تا ٢٢ مهر همه روزه به جز دوشنبه‌ها پذيراى علاقه‌مندان و هنرمندان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها