بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
بلا حدید «Bella Hadid» با نام کامل ایزابلا خیر حدید، یک مدل مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. مادر او یک هلندی ‌تبار و پدرش یک ثروتمند اهل فلسطین می‌ باشند.

تدبیر24»بلا، سوپرمدلی ست 22 ساله ای ست که بیش از 20 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که نشان دهنده شهرت و محبوبیت او در صنعت مد و فشن می باشد. به گفته خودش، او یک مسلمان است و از این بابت به خودش افتخار می کند. او سفیر برندهای دیور، بولگاری و نایکی می باشد که به تازگی برای لباس های اسلامی نیز کار مادلینگ را انجام می دهد.

در مورد تجربه ات از مادلینگ لباس های اسلامی برایمان بگو.

«مهم نیست که یک زن اهل کجاست، مهم روحش است که مرا بیش از همه تحت تاثیر قرار می دهد. من جای زنان بسیاری مدل شده ام، از زنان ایتالیایی گرفته تا عربی... اما به نظرم آنچه مهم است قدرت و زیبایی درونی یک زن است که در زنان مسلمان به وضوح دیده می شود.»

مهاجرت خانواده ات چه تاثیری در زندگی ات داشت؟

«پدر من یک پناهنده بود. او زمانی که یک کودک بود، از فلسطین به آمریکا آمد. اگر چه در آن زمان مهاجرت کار ساده ای نبود اما حال 100 برابر سخت تر شده است. من واقعا از این که می بینم مردم نمی توانند به راحتی به کشورهای مورد علاقه شان مهاجرت و زندگی جدیدی را برای خود و فرزندان شان آغاز کنند، ناراحت می شوم. در واقع این دیگران هستند که برای زندگی ما تصمیم می گیرند و این واقعا تاسف برانگیز است.»

تجربه ات از بازدید مکان های مذهبی چگونه بود؟

«من از مسجد شیخ زاید بازدید کردم که به نظرم یکی از بهترین تجربیات زندگی من بود. من با فرهنگ و آداب زنان و مردان آن منطقه به خوبی آشنا شدم. من روزهایی چون عید یا رمضان را با آنها تجربه کردم. البته پدرم همیشه ما را در جریان این مراسم و سنت ها می گذاشت تا ریشه مان را از یاد نبریم.»

در مورد زن های عرب برایمان بگو.

«من زنان عرب را دوست دارم. آنها قوی و فوق العاده هستند و به نظر من قدرت آنها، یکی از زیباترین جنبه هایی بود که مرا جذب شان کرد.»

عشق در زندگی ات چه نقشی دارد؟

«شاید مردم من را فردی بدون احساس بشناسند اما عشق در زندگی من امری حیاتی دارد. عشق در تمام اعضای بدن من جریان دارد. من به هر کسی که محتاج آن باشد عشق می دهم، به همان اندازه هم آن را از دیگران دریافت می کنم تا روحم را سیراب کنم.»

چگونه استرس های قبل از اجراهایت را از بین می بری؟

«قبل از عکاسی و اجرای شوهایم، از اسانس و روغن های انرژی زا برای از بین بردن استرس ام استفاده می کنم. من اسانس های لیمو، نعنا، اوکالیپتوس و پرتقال را با هم مخلوط می کنم و به پوستم می مالم. این کار به من آرامش خاصی می دهد.»

نزدیک ترین فرد زندگی ات چه کسی ست؟

«من با خانواده ام ارتباط نزدیکی دارم، به خصوص با خواهرم جی جی. اما به نظرم مادرم یکی از قوی ترین و تاثیرگذارترین افراد زندگی من است. او اولین الگوی زیبایی من بود، او یادم داد که به جای آرایش و گریم های مصنوعی، به زیبایی طبیعی ام رسیدگی کنم.

کلید خوش استایلی تو چیست؟

من دوست دارم که تیپ خودم را داشته باشم. من لباس های مختلف را کنار هم می چینم و از میان آنها آنچه به دلم نشسته را انتخاب می کنم. حتی زمانی که من در دبیرستان درس می خواندم، به استایل شخصی ام اهمیت زیادی می دادم. من هیچوقت بدون فکر و برنامه لباس نپوشیدم. از همان دوران کودکی دوست داشتم که یک طراح لباس برای خودم استخدام کنم اما استطاعت مالی اش را نداشتم، تا زمانی که به سن 18 سالگی رسیدم و توانستم از یک طراح برای سبک لباس پوشیدنم کمک بگیرم. در آن زمان من سعی داشتم که با کمترین هزینه بهترین تیپ ها را بزنم.

در کنار لباس، من عاشق آرایش ام. دوست دارم که خودم را با گریم و آرایش به شکل های مختلفی درآورم. برای این کار هم معمولا از فیلم ها و عکس ها الهام می گیرم.»

مد را چگونه می بینی؟

«به نظر من مد و فشن چیزی ست که خودمان باید آن را تعریف کنیم. به عنوان مثال من اگر دوست داشته باشم که لباس هایی به رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و مشکی را با هم به تن کنم، حتما این کار را می کنم چون چیزی ست که مرا خوشحال می کند. در زمینه مد و فشن من نظر دیگران را قبول ندارم و تنها به چیزی که خودم بدان اعتقاد دارم، پایبندم. البته من وقت کافی برای این کار ندارم که اگر داشتم مطمئنا از طراح لباس کمک نمی گرفتم.»

آیا به مدیتیشن اعتقادی داری؟

«بله من هر شب قبل از خواب این کار را انجام می دهم. یا در سکوت مدیتیشن می کنم یا به آهنگ های آرام بخش گوش می کنم تا به خواب روم.»

تو زیاد به سفر می روی، آیا از این سبک زندگی خسته نمی شود؟

«من به خاطر کارم مجبور که زیاد سفر کنم. شاید تعجب کنید اما من سال گذشته تقریبا تمام طول سال در سفر بودم اما این کار مرا خسته می کند. من گاهی دوست دارم که در خانه ام بنشینم و فقط استراحت کنم.»

از آرزوهایت برایمان بگو.

«من خیلی کار می کنم اما هنوز به تمام آرزوهایم نرسیدم. به نظرم کارهای زیادی برای انجام دادن هست که باید برای آنها تلاش کنم.»

برچسب ها: تدبیر24 ، سوپر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها