بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
تدبیر24»همان طور که در جریان اخبار قرار دارید، امروز تیم فوتبال کاشیما باید در لیگ داخلی خود به مصاف سرزو اوزاکا برود و این بهترین فرصت ممکن است تا کادرفنی پرسپولیس بتواند به شناخت بهتری از حریف ژاپنی برسد.
با این حال اما، زیکو سرمربی سرشناس باشگاه کاشیما آنتلرز دستش را برای همتای کروات خود روی نیمکت پرسپولیس رو نکرد، زیرا در دیدار قبلی که برابر سوون سامسونگ کره جنوبی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و طی آن، کاشیما توانست به لطف تساوی ۳ – ۳ به فینال برسد، ترکیب متفاوتی را شاهد بود.
این تیم مقابل سوون سامسونگ کره جنوبی با ترکیب: «کیوون، گن شوجی، سئونگ هیون، دایگو نیشی، شوتو یوماموتو، شوما دوی (تومویا اینوکای)، لئو سیلوا، کنتو میسائو، کوکی انزای (ریوتا ناگاکی)، یوما سوزوکی و سرجینیو (میتسو اوگاساوارا)» به میدان رفت. 
عکس| زیکو دستش را برای برانکو رو نکرد

اما برای بازی مقابل سرزو اوزاکا از ترکیب دوم خود با این بازیکنان سود برد: «سونتائه، تومویا اینوکای، گن شوجی، ایتسوکی اودا، کنزو ماچیدا، میتسو اوگاساوارا، یوما ماگاکی، تاناکا، کوبوتا، یاماگوچی و کاناموری».
عکس| زیکو دستش را برای برانکو رو نکرد
از این رو می‌توان نتیجه گیری کرد زیکو نخواست دستش را بری برانکو رو کند!

برچسب ها: تدبیر24 ، زیکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها