بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
ازدواج چهره‌های معروف همواره مورد توجه رسانه‌ها و طرفداران این افراد بوده است. اما زمانی که این ازدواج‌ها ویژگی خاصی پیدا می‌کنند مثلا وقتی که سلبریتی‌ها، همسر خارجی انتخاب می‌کنند بیش از پیش دیده می‌شود

تدبیر24»در ادامه با سلبریتی‌های ایرانی که همسر خارجی برگزیدند، آشنا می‌شوید.

بازیگر فرانسوی سریال «کیمیا» همسر «ساعد سهیلی»

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در شهریورماه 93 با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در سریال کیمیا ماجرای این ازدواج را علنی کرد. ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان معروف سینما است.


ساعد سهیلی و همسرش

ساعد سهیلی و همسرش


زندگی آرام «احمد نجفی» و همسر روسی‌اش

همسر احمد نجفی یا همان کارآگاه علوی معروف بانویی دورگه اوکراینی ـ روسی است که دریا نام دارد. فرزندان این خانواده همگی چهره و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند. این بازیگر درباره ماجرای ازدواجش می‌گوید: ما از ابتدا به فکر ازدواج نبودیم؛ یعنی ازدواج در برنامه‌مان نبود. در ابتدا همکار بودیم و بعد از مدتی من به دریا زنگ زدم تا برای یک گروه دیگر او را دعوت به کار کنم. خلاصه تماس‌های تلفنی یک سال ادامه داشت و در نهایت با هم ازدواج کردیم.


احمد نجفی و همسرش

احمد نجفی و همسرش


دلیل جالب یوسف تیموری برای انتخاب همسر تایلندی‌اش

یوسف تیموری که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم سال‌ها قبل با یک دختر تایلندی ازدواج کرده است. این بازیگر درباره علت انتخاب همسر خارجی اینگونه گفته است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی‌کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.


یوسف تیموری و همسرش



برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها