بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
ما فراموشکاران عالم هستی، حتی یک سراغ کوچک هم از ایرج نگرفتیم! حالا یادمان افتاده که فوتبال ایران بابت فقدان او احساس تنهایی خواهد کرد؟
تدبیر24»از آنچه نامش نوشتن درباره مرگ است بدم می آید. هر آنچه در این زمینه می بینیم، مشتی خزعبلات است که فقط جلوه ای شاعرانه دارد.
از این جمله هم هیچ دل خوشی نداریم؛ «فقدان ایرج دانایی فرد در فوتبال ایران احساس خواهد شد.»
چی احساس خواهد شد برادر؟
مگر احساسی هم در این میان باقی مانده؟ این همه سال از دانایی فرد خبر نداشتیم؛ خب این مرگ هم روی تمام آن سال های هدر رفته...
در لحظاتی که می توانستیم از تجربه ایرج دانایی فرد و اعتبار بی پایان او در این فوتبال استفاده کنیم چه کردیم؟
ما فراموشکاران عالم هستی، حتی یک سراغ هم از ایرج نگرفتیم! حالا یادمان افتاده که فوتبال ایران بابت فقدان او احساس تنهایی خواهد کرد؟
رها کردن غفور جهانی به حال خود، بی اعتنایی به حسن روشن و سراغ نگرفتن از اصغر شرفی و ده ها چهره دیگر، کاری است که ما سال هاست بی رودربایستی انجامش داده ایم.
ما برای زنده گان هیچ حرفی نداریم اما در مرثیه سرایی برای مرده گان، تبحری خاص پیدا کرده ایم؛
عجیب در تسلیت گفتن پیشتازیم. خیلی غریب در این گونه مواقع حماسه می سازیم اما تاریخ فراموش نخواهد کرد که برای ایرج دانایی فرد در تمام این سال ها هیچ کاری نکردیم؛ لعنت به ما که هرگز یادی هم از او نکردیم.
حالا پررو پرو مشغول نوشتنیم؛ بر پدر این انشاء های دبستانی بیاید؛ ذات ایرانی ما همیشه داغدار چنین لحظاتی بوده است. صبر کردیم و صبر کردیم تا در سال هایی که سراغ گرفتن دل می خواست، خود ایرج دانایی فرد به ایران بیاید و در خاک وطن جان بدهد.
حالا دیگر هیچ حقی بر ما مترتب نیست. لطفا اگر این اخلاق گند خود را عوض نمی کنیم، سکوتی حقارت بار کنیم و تمام!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها