بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کی روش سرمربی تیم ملی در جدیدترین پست اینستاگرامش از سرمربی های لیگ تشکر کرده است، اما نامی از برانکو دیده نمی شود

تدبیر24»سرمربی تیم ملی در آخرین واکنش خود در اینستاگرام از همکاران خود در داخل ایران تشکر کرده است. او در این باره نوشته است: "فوتبال بازی ایده است، و ما اهالی فوتبال یاد می گیریم و بازی می کنیم تا با احترام و هماهنگی به توافق برسیم".

او در ادامه از هم‌تایان خود در ایران تشکر کرد:

"من همیشه شجاعت همکارانم برای حفظ منافع فوتبال تحسین می کنم؛ کسانی مثل علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی وینفرید شفر، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، حسین کلانی ، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان..."

او به برانکو اشاره ای نمی کند و در بخش پایانی سخنانش می نویسد: "عذر خواهی می کنم اگر نامهای دیگری را که باید در این تیم شجاعت و شخصیت باشند، فراموش کرده ام".

عدم اشاره او به دو نام منتقد یعنی علی کریمی و برانکو ایوانکویچ در دل دعواهایی که انگار قرار نیست فروکش کند و در فاصله 48 ساعت تا اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام ملتهای آسیا تنها دوباره حساسیت ها را بیشتر می کند.

اگرچه تیم ملی یکشنبه از ایران می رود و تا پایان جام ملتهای آسیا در ایران نیست و اگرچه کارلوس کی روش در پیج اینستاگرامش این حق را دارد که شخصا نظراتش را بنویسد و این نبود دو اسم را هر یک از ما اینگونه برداشت کرده ایم که مثلا در پی انتقادهای اخیر قلعه نویی از داوری ها و شرایط حساس لیگ و داغ شدن این بحث که حالا همه تیم های لیگ برتر می گویند برای پرسپولیس ، امتیازات ویژه ای در نظر می گیرند سبب شده کی روش از مربیانی که نسبت به آنها تعلق خاطر بیشتری دارد ، تمجید کند خود نکته جالبی است.

ولی به سختی می توان او را برای اینکه نظرش را صریح گفته متهم کرد اما آنچه مهم است اینکه حالا باز برانکو این حق را دارد که به این اتفاقات واکنش داشته باشد. بدون تردید امثال قلعه نویی هم در بلند مدت روابط مشترک و صمیمی شان با برانکو خیلی بیش کی روش خواهد بود و این فضا را برای خود باز نگه خواهند داشت که به سرمربی تیم ملی بتازند . آنگاه باید دید واکنش کی روش چه خواهد بود.

این یارکشی ها در این فاصله کوتاه آیا کمکی به فوتبال ملی می کنند؟ باور اینکه پاسخ مثبت باشد ، سخت و دشوار است!


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها