بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
پدر خانواده ای که سگ هایش در لواسان حادثه آفرید در گفت وگو تدبیر24 :
تمامی هزینه های بهترین بیمارستان و بهترین متخصصان جراحی پلاستیک را تا بهبودی کامل روحی و جسمی بهار حتی اگر چندین برابر مبلغ دیه باشد به بیمارستان پرداخت می‌کنیم
تدبیر24»حدود یک ماه پیش خانواده ای برای تفریح به کنار دریاچه لواسان رفته بودند که متاسفانه با حمله دو قلاده سگ به دختر بچه 10 ساله اشان مواجه می شوند، حمله به گونه ای بود که دختر بچه معصوم از ناحیه دست و برخی از اعضای بدن دچار آسیب جدی شد. این حادثه بلافاصله با بازتاب های مختلف و وسیعی در سطح فضای مجازی و برخی رسانه ها مواجه شد.


به گزارش خبرنگار تدبیر24 برهمین اساس به سراغ پدر خانواده صاحب سگ رفتیم تا از زبان وی که تا امروز سخنی به میان نیامده، از اصل و علت وقوع حادثه جزئیات بیشتری کسب کنیم، جزئیاتی که شاید کمتر فردی شنیده باشد و می‌تواند ملاک قضاوت باشد.    

پدر خانواده صاحب سگ  در این گفتگو با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده تأکید کرد: متاسفانه حادثه دلخراشی روی داد که همه ما را ناراحت و نگران کرد  و هر کاری برای جبران می کنیم، از همان ابتدای باخبر شدن از حادثه در کنار خانواده محترم بهار بوده و هستیم، همه ما از وضعیت پیش آمده ناراحتیم و رسیدگی به وضعیت دخترک معصوم با بهترین درمان ها و پزشکان فوق تخصص تا بهبودی کامل در اولویت اصلی ماست و تمام تلاش خود را برای کار بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه اگر می دانستیم که قرار است چنین حادثه تلخی روی دهد هیچ گاه به فرزندم اجازه نمی دادم که سگ داشته باشد، افزود: اینکه برخی ها در فضای مجازی گفتد که فرزندم در لحظه وقوع حادثه نگران سگ خود بوده واقعیت ندارد و این دروغ محض است، هیچ انسانی به چنین اتفاقی دلخوش و راضی نیست که یک سگ یک انسان را گاز بگیرد و کاری نکند، فرزند منم از همان لحظه وقوع حادثه با کمک خانواده بهار و افراد حاضر در صحنه تمام تلاش خود را بکار گرفته و با کتک زدن سگ خود سعی کرده این حیوان را از دختر معصوم جدا کند. از همان لحظه به بعد نیز در کنار خانواده دخترک معصوم بوده ام و هستم، ما از بابت حادثه رخ داده شرمنده ایم اما کمترین اقدام ممکن برای خود و فرزندم، بودن در کنار آن خانواده محترم تا انجام کامل مراحل درمان بهار می باشد.


پدر خانواده صاحب سگ در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته یادآور شد: در همان ابتدای کار در مرکز درمانی حاضر شدم و برای تمامی مراحل درمانی اقدام کردم، از آنجا که زندگی و آینده این طفل معصوم برای من مهم است، با بیمارستان دی و یک پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک تماس گرفتم و نوبت گرفتم که تمامی مراحل درمانی را انجام دهیم، بنده وظیفه خود می دانم تا پایان دوره درمان و بهبودی کامل بهار با وی باشم و تحت تاثیر جو سازی ها نیز قرار نخواهم گرفت.

از وی درباره آقازادگی فرزندشان و محل وقوع حادثه پرسیدیم که وی گفت: متاسفانه بعد از وقوع حادثه خبرسازی های زیادی در این خصوص صورت گرفت، محل وقوع حادثه جاده کنار رودخانه در لواسان بوده که یک جاده بدون حصار است که بعنوان پارک از آن محافظت نمی شود، و مسئولان شهرداری هم آن را اعلام کردند، بنده در طول عمرم شغل های مختلفی داشتم اما من در آموزش پرورش به عنوان دبیر 22 سال خدمت کردم.پسرم هم در یک شرکت خصوصی در تهران مشغول است. آیا این آقازادگی است که مدام چنین بیان می کنند؟ هیچ سمت دولتی نداریم اما چون از قدیم در منطقه لواسان زندگی کرده ایم، ما نیز مانند خیلی از ساکنان دیگر از اجدادمان زمین و املاک به ارث برده ایم که در لواسان امثال ما زیاد هستند. بنده کشاورز زاده اهل لواسان هستم.


وی گفت: ما از همان لحظه وقوع حادثه در برابر قانون تمکین کرده ایم، فرزندم بازداشت و بعد از طی مراحل قانونی و با قرار وثیقه آزاد شد، علاوه بر اینکه هر حکمی قانون صادر کند می پذیریم، بالاتر از آن تا انجام تمامی مراحل درمانی و پزشکی در کنار بهار خواهیم بود و به خانواده وی نیز اعلام کرده ایم. هرچند در برخی رسانه ها از قول ما حرف های دیگری زدند اما غیر از آنچه گفتم ، مابقی دروغ محض است.

عضو خانواده صاحب سگ تأکید کرد: ما به خانواده بهار اعلام کردیم که تمامی هزینه های بهترین بیمارستان و بهترین متخصصان جراحی پلاستیک را تا بهبودی کامل روحی و جسمی دختر حتی اگر چندین برابر مبلغ دیه باشد به بیمارستان پرداخت می‌کنیم, معتقدم تاوان اشتباهات و بدخلقی‌ها را نباید این دختر طفل معصوم بدهد. بدنبال مداوای کامل دختر معصوم هستم که واقعا مثل دختر خودم هست؛ شاید باور نکنید ولی از روز وقوع این حادثه تمام خانواده بنده  به شدت نگران وضعیت پیش آمده برای این دختر هستند و بر اساس وجدان انسانی قطعا هر کاری که میتوانم می کنم تا این دختر بتواند زندگی آرامی در کنار والدینش داشته باشد و این اتفاق تلخ را فراموش کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از رسانه ها خواهشمندم با برخی اخبار دروغ و فضاسازی های مغرضانه نمک بر روی زخم آن خانواده محترم نپاشند، آنقدر در مدت یک ماه اخیر دروغ های آنچنانی منتشر شد که مجبور شدم این حرفها را بازگو کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها