بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) به حضور یک عقاب در زمان اکران مردمی یکی از فیلم‌های سینمای در حال اکران واکنش نشان داد.

تدبیر24»اکران مردمی فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن به کارگردانی یعقوب غفاری و تهیه‌کنندگی محمود فلاح با حضور رضا یزدانی، علی اوجی، پادینا رهنما و عسل قرایی در پردیس سینمایی مگامال در حالی برگزار شد که رضا یزدانی همراه خود یک عقاب به سینما آورده بود. هرچند این عقاب در فیلم نیز حضور دارد اما آورده شدن آن توسط رضا یزدانی به اکران مردمی، واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) در واکنش به حضور یک عقاب در ا کران مردمی فیلم ماموریت غیرممکن توسط رضا یزدانی گفت: این اکران مردمی در سینما مگامال انجام شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال بررسی موضوع است.

وی ادامه داد: تمامی سالن‌های سینما در برگزاری اکران‌های مردمی و مراسم‌های ویژه تابع مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی هستند و سینمادار مکلف است طبق آیین‌نامه در چارچوب به وظایف خود عمل کند.

4 (1)

فرجی افزود: اکران‌های مردمی امری مرسوم در زمان اکران فیلم‌های سینمایی است اما اجرای برنامه‌ها و مراسم‌هایی علاوه بر اکران فیلم‌ و نمایش آن که اصطلاحا به فوق برنامه معروف است، نیاز به اخذ مجوز جداگانه دارد و سینمادار موظف است که مجوز جداگانه‌ای را برای آنها اخذ کند.

وی ادامه داد: سینماداران باید در اجرای برنامه‌ها تمام موارد بهداشتی و امنیتی را رعایت کنند و موضوع حضور یک عقاب در اکران مردمی فیلم ماموریت غیرممکن قطعا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شده و نتایج آن اعلام می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها