بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
فرزاد عبداللهی تکواندوکار پیشین تیم ملی همزمان با اختتامیه لیگ برتر تکواندو رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و احتمال دارد علاوه بر مربیگری، فعالیت خود را در سینما و تلویزیون دنبال کند.
تدبیر24»قهرمانی مسابقات جهانی ۲۰۱۱ که سه سال قبل به دلیل آسیب‌دیدگی از اردو‌های تیم ملی بازماند. فرزاد چند مرحله تلاش کرد تا دو باره به تیم ملی برگردد، اما تلاش‌های او نتیجه نداد و با انتشار متنی در سن ۲۷ سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
عبداللهی به مراسم خداحافظی از دنیای قهرمانی اشاره می‌کند‌: «فدراسیون تکواندو مراسم خداحافظی خوبی برای من گرفت. بعد از مراسم خداحافظی هادی ساعی این بهترین مراسمی بود که من دیدم و خوشحالم از این اتفاق که برای من رخ داد. روز مراسم تجلیل حس کردم که دوباره قهرمان جهان شدم و این حس خوبی بود که به من دست داد.»
او با اشاره به فعالیتش در مربیگری می‌گوید: «سال گذشته سرمربی شهرداری تبریز در لیگ برتر نوجوانان بودم و به رغم اینکه بازیکنان جوانی را در ترکیب داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم. ضمن اینکه یک سال هم تجربه مربیگری درعرصه لیگ برتر بزرگسالان را دارم به هر حال در طول سال‌هایی که به عنوان بازیکن در ترکیب تیم ملی بودم از مربیان بزرگی مثل فلاحی راد، مهماندوست، مقانلو، عسکری، افلاکی، بی‌باک، کرمی و دیگر مربیان تجربیات زیادی کسب کردم و حالا می‌خواهم این تجربیات را در اختیار جوانان قرار دهم.»
عبداللهی درباره حضورش در فیلم سینمایی سونامی حرف می‌زند‌: «کوروش رجلی من را به صدرعاملی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی معرفی کرد. در فیلم سونامی نقش مربی بهرام رادان را برعهده داشتم پس از اینکه تعدادی از دوستانم این فیلم را تماشا کردند به شوخی در فضای مجازی خبر‌هایی را منتشر کردند، مبنی بر اینکه خداحافظی عبداللهی از تکواندو و سلام او به سینما و تلویزیون، البته اولویت من فعالیت در تکواندو و دنیای مربیگری است، اما اگر پیشنهاد‌های دیگری برای فعالیت در سینما و تلویزیون داشته باشم از آن استقبال می‌کنم، چون این استعداد را در خودم می‌بینم و خیلی دوست دارم که وارد سینما و تلویزیون شوم.»
تکواندوکار پیشین تیم ملی می‌گوید‌: «من سرباز کشورم هستم و هر جایی که نیاز باشد آماده خدمت هستم. تمام تلاشم این است که مربی تیم ملی تکواندو شوم و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنم.»
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها