بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
کیس گلسپی بازیکن سابق تیم ملی ایرلند که به عنوان ستون نویس روزنامه سان مشغول به کار است، در یادداشتی، توصیه هایی برای وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس داشته و از تجربیات خودش در زندگی شخصی برای رونی گفته و از رونی خواسته تا از زندگی او درس عبرت بگیرد.

تدبیر24»در روزهای اخیر رسانه های بریتانیایی در گزارش های خود به این نکته اشاره کرده اند که زندگی وین رونی که درحال حاضر در دی سی یونایتد آمریکا بازی می کند، در آستانه فروپاشی است و دلیل آن هم خیانت مجدد این ستاره انگلیسی به همسرش کالین عنوان شده. اولین بار درسال 2010 بود که رونی به همسرش خیانت کرد و این بار هم انتشار تصاویری از او که مشغول گپ زدن با گارسون یک رستوران است، باعث دلخوری شدید کالین شده است.

اما مشکلات رونی به اینجا خلاصه نمی شود؛ او چندی پیش در فرودگاه واشنگتن دستگیر شده بود و گویا به مشروبات الکلی نیز اعتیاد پیدا کرده و حتی همسر رونی هم دراین رابطه صحبتهایی را برزبان آورده بود. حالا گیلسپی در یادداشتش سعی کرده رونی را نصیحت کند و نوشته:« من مدتها مشغول قمار بودم و 7.9 میلیون یورو را در همین راه از دست دادم و درسال 2010 ورشکست شدم؛ همسرم از من جدا شد. تو اشتباهات مرا تکرار نکن.»

گلسپی یادداشتش را اینگونه آغاز کرده است:

« فوتبالیست هایی مثل من و وین رونی، باید قبل از انجام هرکاری فکر کنیم. ما هرکاری که دلمان می خواهد انجام می دهیم و بعد چوبش را می خوریم. من بهتر از هرفردی می دانم که وقتی پولدار باشی، زندگی چقدر وسوسه کننده است؛ همه دوست دارند با تو باشند. من هم مثل وین رونی خیلی وقتها به میهمانی های شبانه می رفتم و به الکل اعتیاد پیدا کرده بودم. اما رونی باید این را بداند که برخی زنها برای فوتبالیستهای متاهل خطرناک هستند.

رونی این را دریافته که همه او را نگاه می کنند و حتی به سراغش می آیند. این یکی از شرایطی است که برای خیلی از فوتبالیست ها رخ می دهد؛ اگر مجرد باشی، مشکلی نیست. ولی وقتی متاهل هستی باید یادبگیری شرایط را مدیریت کنی و مسیر درست را پیش بگیریم.»

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای منچستریونایتد، ویگان، نیوکاسل، بلکبرن، لسترسیتی ، شفیلد ونزدی، چارلتون، بردفورد، گلنتوران، دارلینگتون و لنگفورد تاون را در کارنامه ورزشی اش دارد درادامه گفته:« الان زمان آن رسیده که وین رونی همسر و فرزندانش را در اولویت اول زندگی اش بگذارد. چون درغیر این صورت فرزندانش اولین قربانیان این مسائل خواهند بود. تو نمی توانی 10 ساعت با رفقایت بیرون بروی و الکل مصرف کنی و بعد به خانه برگردی و بخواهی یک پدر و یک همسر نمونه باشی. رونی اخیرا اشتباهاتی را در زندگی شخصی اش مرتکب شده. من همه چیزم را از دست دادم ولی الان زمانی است که رونی باید قبل از آنکه به شرایط من دچار شود، باید دست از این کارها بکشد . هنوز برای او خیلی دیرنشده. من کنار رونی فوتبال بازی کرده ام و می دانم که او پسر خوبی است.»

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها