بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مایکل دودوک برنده جایزه اسکار به عنوان داور یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به ایران سفر می‌کند.
تدبیر24»رضا کریمی‌صارمی دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از حضور برنده جایزه اسکار در ایران خبر داد و گفت: در حالی داوری بخش بین‌الملل این جشنواره از روز دهم اسفند آغاز می‌شود که خالق انیمیشن کوتاه "پدر و دختر" (برنده اسکار) در این هیات حضور خواهد داشت.

او اضافه کرد: در روز پایانی این جشنواره فرصتی فراهم آورده‌ایم که علاقه‌مندان امکان دیدار با این هنرمند شاخص جهان را داشته باشند و دودوک طی نشستی با عنوان "مایکل دودوک و فیلم‌هایش" گفت‌وگویی صمیمانه با مخاطبان خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، کریمی‌صارمی با اعلام این‌که این نشست ۱۶ اسفند برگزار می‌شود، در پایان بیان کرد: او قرار است درباره شیوه ساخت آثارش، دیدگاهش نسبت به آن‌ها و درواقع حول محور آثار خود سخن بگوید و ‍پاسخ‌گوی مخاطبان نیز باشد.

خالق آثاری همچون "راهب و ماهی" و "لاک‌پشت قرمز" با نام کامل مایکل دودوک دی ویت متولد هلند است. این کارگردان و تصویرگر در کارهایش از انیمیشن دستی و آبرنگ استفاده می‌کند و این آثار در بستری انتزاعی خلق می‌شوند. آثار این هنرمند در جشنواره‌های متعددی به نمایش درآمده و جوایز زیادی را کسب کرده‌اند. وی در سال ۲۰۰۰ برای کارگردانی اثر "پدر و دختر" برنده جایزه‌ اسکار بهترین پویانمایی کوتاه شد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها