بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
اولیویا کلمن بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر زن پس از دریافت اسکار در سخنرانی‌اش درحالی که پراسترس و شاد بود گفت: خنده داره، حالا یک اسکار گرفتم. از افراد زیادی باید تشکر کنم، اگه نام کسی رو فراموش کردم ببخشید، بعدا همه شما رو پیدا میکنم و میبوسم.
تدبیر24»او از افراد زیادی تشکر کرد و در ادامه خطاب به گلن کلوز (بازیگر ۷۱ ساله و نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن) گفت: تو سالها الگوی من بودی، دلم نمیخواست اینجوری بشه.تو فوق‌العاده‌ای و دوستت دارم.

او در ادامه گفت: دختر کوچولوهایی هستن که الان دارن سخنرانی‌شون رو جلوی تلویزیون تمرین میکنن اما نمیدونن که من روزی یک نظافت کار بودم. البته کارم را دوست داشتم و بیشتر وقت ها سخنرانی‌ام را روی این سن تصور میکردم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بازیگر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها