بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
مدتی ست که جشنواره برترین‌های صداوسیما آغاز شده و تا آنجا که آمار نشان می دهد، برنامه نود با فاصله زیادی رتبه اول را کسب کرده است.

در جشنواره برترین‌های صداوسیما تا دیروز نود با فاصله زیادی اول بوده، اما به طور ناگهانی و یکباره برنامه برنده‌ باش از بقیه جلو زده است.

نکته جالب توجه اینجاست که از دیروز پیامک های جالب و عجیبی برای برخی از هم وطنان ارسال می شود، مبنی بر این که «شما به برنده‌باش رأی دادید»، در صورتی که این افراد اصلا در نظرسنجی جشنواره برترین‌های صداوسیما شرکت نکرده اند و جالب تر آن که این اتفاق برای مسؤولان سایت پندار آنلاین نیز عیناً حادث شده است.

این مسأله واکنش هایی را در توییتر به دنبال داشته که در زیر تماشا می کنید:

 تو جشنواره برترین‌های صداوسیما تا دیروز #نود با فاصله اول بوده، یه دفعه#برنده‌_باش زده جلو الان ملت همین جوری دارن توئیت می‌کنن که بدون اینکه شرکت کرده باشن، براشون پیامک اومده که شما به برنده‌باش رای دادید. بنده خدا مدیر شبکه سه برای کمرنگ کردن #فردوسی‌پور به چه روزی افتاده

1060271_946

1060272_634

پیامک ارسال شده برای ما؛

-9223372036854775808_-214484

منبع: پندارآنلاین

برچسب ها: اجباری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها