بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از ثبات نسبی قیمت طلا و قیمت سکه در بازار خرده فروشی خبر داد.
تدبیر24»آیت محمد ولی با اشاره به اینکه امروز حباب قیمت سکه به 550 هزار تومان رسیده است افزود: امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 753 هزار تومان، قیمت نیم سکه 2 میلیون و 648 هزار تومان، قیمت ربع سکه یک میلیون و 690 هزار تومان و قیمت سکه یک گرمی نیز 938 هزار تومان عرضه شده است.

وی با بیان اینکه ثبات نرخ ارز و افت قیمت جهانی طلا سبب کاهش قیمت‌ها شده است گفت: امروز هر گرم طلای 18 عیار نیز 430 هزار و 500 تومان معامله شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه امروز هر انس طلا در بازار‌های جهانی 1276 به فروش رسیده است ادامه داد: امروز هر مثقال طلا به قیمت 1 میلیون و 865 هزارتومان معامله شده است.

محمد، ولی گفت: وضعیت عرضه و تقاضا در بازار عادی است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۳۱
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت 4 میلیون و 740 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 630 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 650 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 940 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 428 هزار و 919 تومان ارزش‌گذاری شده است ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1276 دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم 13 هزار و 550 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 450 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 450 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 400 تومان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها