بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
بیش از 7 ساعت بطول انجامید که در نهایت جسم بی جان 3 مرد از زیرآوار خارج شد.
تدبیر24»سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سومین قربانی حادثه انفجار تعمیرگاه در منطقه غرب تهران از زیرآوار خارج شد.
« سید جلال ملکی» شامگاه دوشنبه در این باره به ایرنا بیان کرد: عملیات آوار برداری و جستجوی افراد توسط آتش نشانان بیش از 7 ساعت بطول انجامید که در نهایت جسم بی جان 3 مرد از زیرآوار خارج شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت 13 و 21 دقیقه امروز روی داد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در همان لحظات اولیه جسم بی جان یک مرد از زیرآوار خارج شد که به گفته شاهدان عینی 2 مرد دیگر زیرآوار گرفتار بودند.

وی تصریح کرد: عملیات آواربرداری آتش نشانان ادامه یافت و ساعاتی بعد جسم بی جان 2 مرد دیگر از زیرآوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری و جستجوی افراد همچنان توسط آتش نشانان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر شدت انفجار ساختمان یک طبقه به همراه زیرزمین یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد ریزش کرد که در این حادثه 3 مرد که در داخل این تعمیرگاه حضور داشتند در زیرآوار جان باختند.

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تکنسین های اورژانس با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس و یک موتورلانس در محل حادثه همچنان حضور دارند.

محمد کرم درآبادی افزود: تا این لحظه تکنسین های اورژانس 2 مرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
گفته می شود بر اثر انفجار کپسول گاز خودرو سمند در مقابل یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد این محل دچار انفجار و آتش سوزی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها