بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک در جریان اصولگرایی هموار شود.
تدبیر24»غلامعلی حدادعادل طی سخنانی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می‌شوند و همه اظهار می‌دارند بخاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند که این تعدد کاندیدا در جبهه نیروهای ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می‌شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

وی افزود: شرط موفقیت اصولگریان وحدت و تلاش برای بسیج اجتماعی و داشتن گفتمان مناسب و طرح دوگانه جنگ و صلح یا جنگ و مذاکره را انحرافی است.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سیدحمید روحانی طی سخنانی با استناد به آیات قرآنی موضوع تحریف اندیشه شخصیت‌ها و تحریف گفتار و رفتار امام خمینی (ره) را به طور خاص مورد کنکاش و بررسی قرارداد و گفت: نوع معرفی سیره و سلوک امام راحل در دایرة المعارف بزرگ اسلامی و نیز کتاب الف لام خمینی با انتقادات و اشکالاتی همراه است که از استادان می‌خواهیم در این خصوص ساکت نباشند و مطالب غیر واقع و یا تحلیل و برداشتهای ناصحیح از سوی هر فرد یا مجموعه‌ای را نقد کنند تا آیندگان با چهره تحریف شده شخصیتهای مبارز مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: برای نمونه به شخصیت مبارز و بیدارگری چون سید جمال‌الدین اسدآبادی ۷۰ نسبت ناروا زدند و این گونه جریانات امروز هم فعال هستند تا امام خمینی را همچون دیگر سیاستمداران دنیا فردی سیاست‌باز و اهل زدوبند معرفی‌کنند که در این موارد ضرورت دارد روشنگری صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها