بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
رئیس جمهوری اسلامی ایران که جهت حضور در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفتن است، شامگاه امروز در مجمع عمومی این سازمان طی سخنانی به تشریح و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌پردازد.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جریان سومین روز حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک، علاوه بر سخنرانی در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشورهای مختلف دیدار و گفت و گو می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روحانی امروز با روسای جمهور ایرلند و عراق و همچنین نخست وزیر مالزی دیدار می‌کند. آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز از دیگر افرادی است که قرار است با روحانی دیدار و گفت‌وگو کند.

مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ABC NEWS و نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه رئیس جمهوری در نیویورک است.  

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، شامگاه دوشنبه وارد نیویورک شد.

رئیس جمهوری در این سفر ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تبین مواضع منطقه‌ای و بین‌المللی کشورمان، طرح صلح منطقه‌ای با عنوان طرح «امید» را ارائه می‌کند.

طی دو روز گذشته، روحانی دیدارهایی با صدراعظم آلمان، نخست وزیران کشورهای انگلستان، ژاپن، پاکستان، اسپانیا و سوئد و روسای جمهور فرانسه و سوئیس داشته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها