بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
اتحادیه جهانی کشتی از حضور شش قهرمان سال ۲۰۱۹ کشتی فرنگی جهان در جام جهانی تهران خبر داد.
تدبیر24»بخش فارسی سایت اتحادیه جهانی کشتی نوشت: ورزشگاه آزادی در تهران، پایتخت ایران به استعدادهای سطح بالای جهان برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی که ۲۸ و ۲۹ نوامبر برگزار می شود، خوشامد خواهد گفت. شش فرنگی کار مدافع عنوان قهرمانی جهان به تهران سفر خواهند کرد تا در جام جهانی کشتی فرنگی مبارزه کنند. اما ۶۷ کیلوگرم، وزنی است که مبارزاتش تماشایی خواهد بود چرا که احتمالا مسابقه فینال المپیک بین اسماعیل بوررو از کوبا و شینوبو اوتا از ژاپن می‌تواند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.

بوررو و اوتا هر دو در مسابقات جهانی نورسلطان قهرمان شدند اما اوتا که در وزن غیر المپیکی ۶۳ کیلوگرم قهرمان شد، قصد دارد به وزن المپیکی ۶۷ کیلوگرم بیاید، جایی که بوررو قهرمان فعلی جهان در آن وزن محسوب می شود.

اوتا کمی پس از قهرمانی جهان اعلام کرد که ۴ کیلو اضافه خواهد کرد تا به وزن ۶۷ کیلوگرم بیاید و مدال نقره خود در المپیک ریو را بهبود بخشد؛ رقابتی که در آنجا و در فینال مغلوب بوررو کوبایی شد.

به جز بوررو و اوتا، جام جهانی کشتی فرنگی به چهار قهرمان جهان دیگر نیز خوشامد خواهد گفت: نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)، کنیچیرو فومیتا (ژاپن)، ابویزید مانتسیگوف (روسیه) و لاشا گوبادزه (گرجستان).

مدافعان قهرمانی جهان در جام جهانی کشتی فرنگی:

۵۵ کیلوگرم: : نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)

۶۰ کیلوگرم: کنیچیرو فومیتا (ژاپن)

۶۷ کیلوگرم: اسماعیل بوررو (کوبا)

۶۷ کیلوگرم: شینوبو اوتا (ژاپن)

۷۲ کیلوگرم: ابویزید مانتسیگوف (روسیه)

۸۲ کیلوگرم: لاشا گوبادزه (گرجستان)
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها