بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کدخدایی :
 تدبیر24»سخنگوی شورای نگهبان از آغاز به کار سامانه اینترنتی این شورا با عنوان "مردم ناظر" برای دریافت گزارش و اسناد تخلفات انتخاباتی خبر داد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  ضمن اعلام  آغاز به کار سامانه اینترنتی این شورا با عنوان "مردم ناظر" برای دریافت گزارش و اسناد تخلفات انتخاباتی به نشانی mardomnazer.shora-gc.ir  گفت:  ما باید در ارتباط بیشتری با مردم خوبمان باشیم و ملت به عنوان امنای همه، باید از جزئیات اقدامات شورای نگهبان مطلع شوند، زیرا نیروی عظیمی هستند که در هر عرصه‌ای می‌توانند اثر گذار باشند.

وی افزود: برای دریافت گزارش‌های مختلف درباره تخلفات انتخاباتی تصمیم گرفتیم که ارتباطات مردمی را تسهیل کنیم و با ایجاد امکانات جدید ارتباطی در خدمت مردم باشیم.

کدخدایی افزود: بر این اساس، سامانه مردم ناظر را ایجاد کردیم تا مردم بتوانند مستقیم و بی واسطه گزارش هایشان را از تخلفات انتخاباتی که مشاهده می‌کنند، از این طریق برای ما ارسال کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: هدف از ایجاد سامانه مردم ناظر، توسعه نظارت مردمی شورای نگهبان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در زمینه‌های مختلف تخلفات انتخاباتی است.

وی محتوای گزارش مردم از متخلفان انتخاباتی را شامل تخلفات داوطلبان، عوامل اجرایی و نظارتی و همه افراد دارای نقش در حوزه انتخابات دانست.

کدخدایی همچنین موضوع تخلفات را شامل اخلال در فرآیند رای گیری، تبلیغات غیرمجاز، خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع مردم در انتخابات، سوء استفاده از امکانات دولتی، جانبداری مجریان و ناظران از داوطلبان و کوتاهی عوامل برگزاری انتخابات از وظایفشان برشمرد.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در تماس با این سامانه الکترونیکی، گزارش تخلفات را مستقیم برای ما ارسال کنند و ما هم متعهد می‌شویم که در آینده، گزارش اقداماتمان را از بررسی گزارش‌های مردمی به اطلاع آنان برسانیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: مردم از طریق این سامانه می‌توانند عکس، فیلم یا هر فایل مرتبط با اسناد و تخلفات انتخاباتی را برای ما ارسال کنند.

کدخدایی گفت: این سامانه در مرحله نخست صرفا دریافت کننده گزارش‌های مردمی و تخلفات انتخابات است که در شورای نگهبان بررسی و تجزیه و تحلیل می‌شود و گزارش اقدامات ما نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: سعی داریم این سامانه را برای انتخابات سال ۱۴۰۰ توسعه دهیم به نحوی که مردم بتوانند در پیگیری گزارش هایشان، نتایج اقدامات شورای نگهبان را به طور مستقیم دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها