بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

 تدبیر24»رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف دستکش لاتکس و مقادیری ژل و محلول ضدعفونی کننده در یکی از انبارهای محدوده خیابان آزادی خبر داد.

به گزارش تدبیر24 سرهنگ صادق قره باقری گفت: روز گذشته مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در رصدهای اطلاعاتی خود متوجه شدند، فردی با سوء استفاده از شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا در کشور انباری را در محدوده خیابان آزادی اجاره و مقدار فراوانی از دستکش‌های لاتکس و یکبار مصرف به همراه ژل‌های ضد عفونی‌کننده و ... را در این انبار دپو تا در فرصت مناسب با قیمت‌های غیرواقعی آن‌ها را روانه بازار کند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه صاحب این انبار شناسایی شد، گفت: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در غروب ۱۹ اسفندماه فرد مورد نظر را دستگیر و در بازرسی از انبار وی نیز مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی و پزشکی که در آن دپو شده بود را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان اظهارکرد: در مجموع بیش از ۵۴ هزار عدد دستکش لاتکس و۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبار وجود داشت، کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند همچنین متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها