بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
شریعتمداری وزید تعاون کار و رفاه اجتماعی
 تدبیر24»شریعتمداری وزید تعاون کار و رفاه اجتماعی در یادداشتی به مناسبت روز جهانی اتیسم نوشت:


فاصله گذاری اجتماعی فرصتی برای درک جهان  متفاوت معلولین عزیز برای همه ماست اینجانب
محمد شریعتمداری وزیر تعاون ،کارو رفاه اجتماعی
در  مدت  یک سال و اندی که مسئولیت  وزارت رفاه را بر عهده دارم،  دردها و مشکلات مختلف معلولین عزیز را دیده و شنیده ام. یکی از آنها فاصله این عزیزان با جامعه است. معلولین عزیز به علت مناسب نبودن فضاهای اداری و شهری ما بیشتر اوقات  ناخواسته در خانه و کاشانه پر مهر و رمزو رازشان محبوس هستند. شدت این مشکل را من و عموم مردم امروز حس می کنیم. مدت اندکی است که مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان مجبور هستند در منزل بمانند. معلولین عزیز سال هاست  که ناخواسته محکوم به فاصله گذاری شده اند. فاصله ای که ما می توانیم آن را با مناسب سازی فضاها واقدامات سازنده فیزیکی و گاهی فرهنگی برداریم. این درسی است که باید همه ما در این ایام بیاموزیم و گوشه ای از درد معلولین عزیز را حس کنیم،  تا انشالله عزم خود را برای تغییر راسخ سازیم. با شیوع  ویروس کرونا درک وضعیت شبه انزاوای معلولین و افراد دارای مشکل اتیسم  برای ما آسان تر شده است ، باشد که با شناخت جهان معلولین همه بدنبال بهبود وضعیت آن ها باشیم.

همه ما در کنار معلولان عزیز
شریعتمداری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها