بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
تدبیر24»مادر شدن حس زیبایی است که هر زن ممکن است در زندگی خود آن را تجربه کند، اما این احساس زیبا و شیرین، نگرانی‌های خاص خود را نیز به همراه دارد. نحوه تغذیه کودک، بهداشت، پوشاک و بسیاری مسائل دیگر دغدغه های مهم یک مادر پس از تولد فرزند خود هستند. یک مادر از بدو تولد نوزاد تا زمانی که او بتواند به طور مستقل خوردن و آشامیدن را بیاموزد، همواره این نگرانی را دارد، که آیا نوزاد از تغذیه سالم به وسیله شیر او یا شیر خشک برخوردار می‌شود یا نه؟ حساسیت این موضوع برای مادرانی که در بیرون از خانه کار می کنند، بیشتر است. امروزه مادران بسیاری به کار یا تحصیل اشتغال دارند و این امر موجب شده تا زمان کمتری برای شیر دهی یا تغذیه نوزاد خود داشته باشند، به همین دلیل آن‌ها باید در مورد نگهداری و مراقبت بیشتر از شیر خود برای تغذیه درست نوزاد آگاه باشند. آن‌ها باید بتوانند شیر خود را به طور صحیح نگهداری کنند، تا در زمان های مشخص نوزاد به راحتی بتواند به شیر سالم مادر دسترسی داشته باشد. همانطور که می‌دانید شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادان است، بنابراین مادران نباید به دلیل سرعت بالای زندگی امروزه یا اشتغال و کمبود وقت، کودک خود را از این منبع غذایی مطمئن و سالم محروم سازند، اما گاهی نیز برخی از مادران به به دلایل خاص نمی‌توانند کودک را از شیر خود بهره مند کنند، بنابراین مجبور به استفاده از شیر خشک یا کمک غذا هستند.

در هر صورت چه کودک از شیر مادر تغذیه کند و چه از شیر خشک، استفاده از شیشه شیر مناسب و ایمن مانند شیشه شیر تویست شیک برای نگهداری صحیح و مطمئن شیر، مهمترین نکته ای است که قبل از تغذیه کودک خود با شیر  یا هر کمک غذای دیگری باید در نظر بگیرید. شاید اکنون این سوال برایتان پیش آمده باشد، که شیشه شیر تویست شیک ساخت کجاست؟ شرکت تویست شیک نخستین بار در سال ۲۰۱۱ در کشور سوئد و با هدف کاهش مشکلات و نگرانی های والدین در امر تغذیه کودک و با حمایت از قوانین زیست محیطی، اقدام به طراحی و تولید شیشه شیر با کیفیت و سالم مطابق با استاندارد های جهانی نمود.

برای مشاهده کامل شیشه شیر های تویست شیک بر روی لینک زیر کلیک کنید 

مشاهده کامل شیشه شیر های تویست شیک ( کلیک کنید )

آیا شیشه شیرهای تویست شیک سیستم متفاوتی دارند؟

شیشه شیرهای تویست شیک به عنوان یکی از لوازم ضروری در سیسمونی نوزادان در نظر گرفته می شوند، زیرا این نوع شیشه شیرها با کیفیت و استاندارد بسیار بالایی تولید و عرضه می شوند، تا نگرانی‌های مادران را در زمینه تغذیه سالم کاهش دهند و آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده به دیگر مسائل نوزاد خود بپردازند؛ این در واقع بزرگترین هدف شرکت تویست شیک است. نکته مهم در تولیدات این شرکت توجه به کاربرد های مختلف این شیشه شیرها و سلیقه مادران است، به همین دلیل انواع مختلف شیشه شیر با کاربری های متفاوت در سنین مختلف نوزادی در این شرکت تولید می شوند. بنابراین اگر به دنبال یک شیشه شیر متفاوت برای نوزاد خود هستید، ادامه مقاله زیر به شما کمک خواهد کرد تا با این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا شوید.

در شرکت تویست شیک از پلاستیک های ساخته شده از پلی پروپیلن برای ساخت شیشه شیر استفاده می‌شود، زیرا این یک ماده بسیار ایمن است که به راحتی می تواند در مجاورت مواد غذایی دیگر قرار بگیرد، بدون اینکه سلامت نوزاد را تهدید کند. همچنین در طراحی جدید این نوع شیشه شیر ها از فولاد ضد زنگ و شیشه نیز استفاده شده است، تا بتوان به راحتی شیر را برای هر وعده غذایی نوزاد، در کوتاه‌ترین زمان آماده نمود. این نوع شیشه شیرها همچنین قابلیت گرم‌کردن در مایکروویو را دارند. به دلیل به کار بردن مواد ذکر شده، شیشه شیر از ته نشین شدن و دلمه شدن شیر جلوگیری می‌کند. نکته مهم دیگری که شیشه شیر تویست شیک را از دیگر شیشه شیرها متمایز می کند، تنوع رنگ و سایز این نوع شیشه شیرها است.

نحوه طراحی و طرز استفاده از شیشه شیرهای تویست شیک چگونه است؟

در طراحی سر شیشه شیرهای تویست شیک از نحوه مکیدن پستان توسط نوزاد تقلید شده است. این طراحی می تواند لذت خوردن شیر از سینه مادر را برای نوزاد تداعی کند و او با اشتیاق بیشتری از شیشه شیر خود بنوشد. این کارایی به ویژه برای نوزادانی که به سختی نوک سینه مادر خود را می گیرند، بسیار موثر است. همچنین نوک پستانک این شیشه شیرها از یک بافت سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است که مانع نشت شیر می شود، تا کودک راحت تر بتواند آن را در بین لثه های خود قرار دهد. قرار دادن و مکیدن این ماده سیلیکونی حتی پس از رویش اولین دندان ها در دهان نوزاد، به کاهش درد و تورم ناشی از رویش دندان نیز کمک خواهد کرد.

موقعیت قرارگیری دهانه شیشه شیر نیز به گونه ای است که به کاهش جریان برگشتی و عدم نفخ معده کمک می‌کند. سر شیشه شیرهای تویست شیک گشاد انتخاب شده اند، تا به راحتی با دست یا ماشین ظرفشویی شسته شوند. درپوش ضد نفخ روی این بطری طوری طراحی شده‌ است که پس از دوشیدن شیر درون این بطری‌ها و بستن درب، از ورود هوا به درون شیشه شیر جلوگیری می شود. این شیشه شیرها همچنین قابلیت تنظیم جریان شیر را دارند و این امر از نفخ شکم نوزاد جلوگیری می کند. لیوان تویست شیک نیز قابلیت تغییر کاربری و افزودن لوازم جانبی را دارد. در واقع در ماه‌های بعد که نوزاد قادر به نوشیدن مایعات شد، شما با برداشتن سر شیشه شیر و افزودن دسته می توانید آن را به یک فنجان کوچک برای نوزاد خود تبدیل کنید.

https://twistshake.com/en/baby-bottles

چگونه می توان شیشه شیر تویست شیک را تهیه و خریداری نمود؟

این برند معتبر سال‌هاست که به ارائه خدمات به مشتریان خود می پردازد. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مادران madaraan.ir از طرح ها، رنگ ها و سایز های مختلف این شیشه شیرها بنا بر نیاز خود دیدن کرده و نسبت به خرید اقدام نمایید. همچنین شما از طریق این سایت می توانید از نظرات درباره ی شیشه شیر تویست شیک آگاهی پیدا کنید، تا با خیالی راحت و اطمینان بیشتر خرید نمایید.

برچسب ها: تدبیر24 ، شیرخشک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها