بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
گزیده بیانات رهبری در سالروز قیام مردم تبریز
مقام معظم رهبری آذربایجان را دژ استوار ایران در برابر تجاوز دشمنان خواندند.
تدبیر24»گزیده سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای در مراسم  سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶ که از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی انجام  شد به این شرح است : 

به مردم عزیز تبریز و آذربایجان سلام و تهیت عرض میکنم و روز تاریخی و فراموش نشدنی ۲۹ بهمن که امسال متاسفانه اینگونه برگزار می شود را گرامی می دارم.

حلول ماه رجب را به همه شما عزیزان و عموم مردم تبریک عرض میکنم و امیدوارم از برکات معنوی این ماه همه بهره ببرند. در این ماه اجتماعات عبادی وجود ندارد، ولی در منازل از دعاهای رجب غفلت نشود.

حادثه۲۹ بهمن۵۶ حادثه پرافتخار و مهم و مایه افتخار مردم تبریز است، اما افتخارات تبریز به امثال این کار جهادی محدود نمی شود و دامنه افتخارات این شهر گسترده تر است. در علم، هنر و سیاست منطقه آذربایجان و تبریز نخبه پرور است.مرحوم شهریار یک نمونه شاعر تبریز است ولی نمونه های زیادی وجود دارند.

آذربایجان، منطقه جریان سازی در تحولات سیاسی و تاریخی بوده است. از دوره فتوای تحریم تنباکو مرحوم شیرازی و در مشروطه همینطور بوده،  آذربایجان دژ استوار ایران در برابر تجاوز دشمنان بوده است. اگر مقاومت آذربایجان و تبریز نبود، تعرضات شوروی به داخل کشور کشیده می شد.

 تبریز دو ویژگی هویتی ثابت داشته است، یکی دلبستگی عمیق به اسلام و دیگری غیرت شدید نسبت به ایران،  تبریز در برابر تجزیه طلبی ایستاده است

برچسب ها: تدبیر24 ، آذربایجان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها