بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نوبت جراحی تمامی 12 دانش آموز شین آبادی امروز (سه شنبه) در بیمارستان محب فاطمه الزهرا (ص) تهران توسط تیم پزشکی مشخص شده و هیچگونه مشکلی در زمینه تامین هزینه های درمانی آنها وجود ندارد.
به گزارش تدبیر24 رسول خضری در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده خانواده این دانش آموزان قرار بود امروز سه شنبه برای ادامه درمان به تهران عزیمت کنند که آنها زودتر از این موعد و در روز جمعه به تهران آمده بودند از اینرو مجبور شدند تا امروز سه شنبه در هتل منتظر بمانند .

وی با انتقاد از برخی مطبوعات در زمینه ارسال اخبار نادرستی در زمینه توقف درمان دانش آموزان شین آبادی و سرگردانی آنها در تهران به دلیل عدم تامین هزینه های درمانی آنها گفت: امروز این 12 دانش آموز براساس برنامه ریزی انجام شده به بیمارستان محب فاطمه الزهرا (ص) تهران مراجعه کرده و نوبت جراحی های آنها توسط تیم پزشکی ویژه به سرپرستی دکتر فاطمی مشخص شده و روند ادامه درمان آنها ادامه می یابد .

خضری اظهار کرد: 150 میلیون تومان تاکنون به حساب این بیمارستان واریز شده و 700 میلیون تومان دیگر نیز اخیرا به دستور دکتر نوبخت معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهوری به این امر اختصاص یافته که تا پیش از پایان امسال به حساب بیمارستان واریز خواهد شد از اینرو هیچگونه مشکل مالی در این زمینه وجود ندارد .

وی با بیان اینکه هزینه های درمانی در نظر گرفته شده برای این دانش آموزان از هزینه های درمانی معمول فراتر است گفت: وزارت بهداشت هزینه های درمانی این دانش آموزان را در سطح خدمات ویژه و VIP برای آنها با بکارگیری بهترین کادر درمانی و پزشکان فوق تخصص در بهترین بیمارستان تهران در نظر گرفته است .

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس یادآور شد: بسیاری از جراحی های مورد نیاز بویژه جراحی های زیبایی در خصوص این دانش آموزان انجام شده و تا زمانیکه نیاز باشد تداوم خواهد یافت و هیچگونه نگرانی در زمنیه تامین هزینه های آن وجود ندارد بطوریکه دولت سالانه یک و نیم میلیارد تومان را برای ادامه روند درمان آنها پیش بینی کرده است .

وی گفت: در این راستا تمام سعی و تلاش مسئولان این است که از طریق قانونی نسبت به تقبل تمامی هزینه های دانش آموزان اقدام کنند تا کوچکترین بار مالی بر خانواده های آنان تحمیل نشود.

خضری اظهار داشت: والدین این دانش آموزان نیز هم اکنون در یک هتل پنج ستاره با در اختیار قرار دادن تمامی امکانات مورد نیاز در تهران مستقر بوده و رفت و آمد آنها به تهران از طریق هواپیما صورت می گیرد و طوری برنامه ریزی شده است که این خانواده ها حتی یک ریال متحمل هزینه های ایاب و ذهاب و یا سایر هزینه های درمانی نشوند .

وی گفت: تاکنون مبلغی در حدود 12 میلیارد تومان برای مداوای این دانش آموزان در طول یکسال گذشته هزینه شده است که علاوه بر این مبلغ پنج میلیارد تومان دیگر نیز برای هزینه های درمانی آتی آنها پیش بینی شده است تا این عزیزان در خصوص تامین هزینه های لازم برای ادامه درمان در طول 5 سال آینده مشکلی نداشته باشند.

روز پانزدهم آذرماه سال گذشته 37 دانش آموز دختر مدرسه ی ابتدایی به دلیل آتش سوزی کلاس درسشان در مدرسه ی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر در استان آذربایجان غربی دچار سوختگی شدند که بر اثر این حادثه دو سیران یگانه و سارینا رسول زاده جان باختند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها