بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تا آخر هفته تزریق واکسن به کادر بهداشت و درمان تمام می‌شود و از هفته آینده تزریق واکسن به گروه دوم اولویت دار یعنی افراد بالای ۸۰ سال شروع می‌شود.

تدبیر24»مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز  شیب ابتلا به کرونا نزولی نشده، بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌های رنگ قرمز یک هفته دیگر در البرز تمدید شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر ۱۰۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 بابایی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کرده‌اند.

وی در پاسخ به وضعیت تزریق واکسن در استان گفت: تا آخر هفته تزریق واکسن به کادر بهداشت و درمان تمام می‌شود و از هفته آینده تزریق واکسن به گروه دوم اولویت دار یعنی افراد بالای ۸۰ سال شروع می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا در شرایط فعلی کارگران کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی باید در محل کار حاضر شوند، افزود: تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت تعطیلی واحدهای تولیدی و... به عهده ستاد ملی کروناست و ما در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها