بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
ارتش یمن بامداد امروز دوشنبه سایت‌های نظامی حساس در فرودگاه نجران و همچنین پایگاه هوایی "ملک خالد" در عربستان سعودی را هدف قرار داد.
تدبیر24»یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله گفت که نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز در عملیاتی با دو موشک بالستیک "بدر" و چهار پهپاد نوع قاصف K۲ سایت‌های نظامی حساس در فرودگاه نجران و پایگاه هوایی ملک خالد را در خمیس مشیط واقع در جنوب عربستان بمباران کردند.

وی گفت هدف‌گیری اماکن نظامی فرودگاه نجران و پایگاه ملک خالد در عمق خاک عربستان دقیق بود.

سریع خاطرنشان کرد: این حملات واکنش به تشدید تجاوزها و محاصره همه جانبه یمن صورت گرفت.

روز گذشته نیز ارتش یمن از هدفگیری پایگاه ملک خالد با پهپاد نوع قاصف K۲ خبر داد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها