بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
پپ گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان برترین مربی سال، از بازیکنان و کادرفنی خود تشکر و قدردانی کرد.
تدبیر24»پپ گواردیولا به‌عنوان بهترین مربی سال فوتبال انگلیس از نگاه اتحادیه مربیان لیگ انگلیس انتخاب شد. 

یکی از پرافتخارترین مربی های تاریخ فوتبال، توانسته ۲ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد و امسال می تواند به رکورد ۳ قهرمانی برسد و با مربی‌هایی چون زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی برابری کند.

پپ گواردیولا بعد از کسب این عنوان گفت:‌  بسیار خوشحالم که برای دومین بار این جایزه را کسب کردم اما چنین پاداشی تنها به خاطر داشتن یک کادرفنی خوب و فداکار و بازیکنان شایسته امکان‌پذیر است. بازیکنان من شگفت انگیز بودند. فداکاری و حرفه ای بودن آنها را هرگز فروکش نمی‌کنم. حتی در سخت ترین فصل ما.

او در ادامه گفت:‌ دستیاران من نیز شایسته بالاترین ستایش هستند. خیلی خوش شانس هستم که تیمی کامل دارم که هر روز هرچه دارند نشان می دهند تا مطمئن شوند منچستر سیتی سربلند باشد. این جایزه به آنها اختصاص یافته و با همه به اشتراک گذاشته می شود و فقط به من تعلق ندارد.

این نهمین قهرمانی گواردیولا در رقابت های لیگ در ۱۲ سال مربیگری است که نشان می دهد او تخصص قهرمان کردن تیم ها را در لیگ‌های مختلف دارد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها