بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی کندی، خرید قسطی لباسشویی کندی با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش اقساطی و نقدی لباسشویی کندی با بهترین قیمت

بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی کندی، خرید قسطی لباسشویی کندی با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش اقساطی و نقدی لباسشویی کندی با بهترین قیمت

ماشین لباسشویی کندی ساخت کجاست

امروزه در ویترین فروشگاههای لوازم خانگی، محصولات کندی (candy) از جمله ماشین لباسشویی آن به چشم میخورد. بسیاری از تازه عروسان و خانواده‌هایی که قصد خرید لباسشویی کندی را دارند ممکن است هیچ شناختی درباره برند کندی نداشته باشند و بدون شک یکی از دغدغه‌های این افراد یافتن جواب برای این سوالات است که مارک کندی برای کجاست؟ ماشین لباسشویی کندی ساخت کجاست؟ مارک کندی خوبه؟ مارک کندی لباسشویی خوبی دارد؟

برند کندی در سال ۱۹۴۵توسط برادران فوماگالی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی برای بازار ایتالیا متولد شد. ماشین لباسشویی اتوماتیک برای اولین بار در ایتالیا توسط برند کندی تولید و روانه‌ی بازار شد. امروزه کندی 80 درصد از تولیدات خود را در سایر کشورهای دنیا به فروش می‌‌‌رساند و توانسته است به یکی از برندهای موفق در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی تبدیل شود در نتیجه برند کندی یک برند خوب است.

تا اینجا دانستیم که کندی یک برند ایتالیایی است اما باید گفت که محصولات این برند از جمله ماشین لباسشویی‌های کندی موجود در بازار ایران در کشور ایتالیا ساخته نمیشوند. ماشین لباسشویی‌های کندی با اینکه نام یک برند ایتالیایی را یدک می‌‌‌کشند اما در داخل ایران تولید می‌شوند در واقع شرکت معتبر و سرشناس پاکشوما وظیفه‌ی اینکار بر عهده دارد. قطعات این محصولات توسط شرکت ایتالیایی کندی طراحی شده و از کشور ترکیه وارد کشور می‌‌‌شوند و در نهایت در کارخانه‌های پاکشوما مونتاز به بازار فروش عرضه می‌‌‌شوند. شرکت کندی علاوه بر ایران در کشورهای مختلف دنیا نمایندگی توزیع و تولید محصولات خود را دارد.

ماشین لباسشویی‌‌‌های کندی محصولاتی با طراحی زیبا هستند و از طرفی با مجهز بودن به امکانات مختلف کار شستشوی البسه شما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌‌‌دهند. یکی از ویژگیهایی که یک ماشین لباسشویی خوب باید آن را داشته باشد رده مصرف انرژی A است. ماشین لباسشویی کندی با داشتن رده انرژی +++A جزو محصولاتی کاملا کم مصرف محسوب می‌شود. قیمت ماشین لباسشویی کندی نیز با توجه به امکانات، کیفیت بالا و طراحی زیبایی که دارد در سطح مناسبی است.

کیفیت ماشین لباسشویی کندی

کیفیت محصولات کندی از جمله ماشین لباسشویی‌‌‌های این برند در سطح خوبی ارزیابی شده است. همانطور که گفتیم پاکشوما در ایران وظیفه‌ی مونتاژ قطعات این محصولات را برعهده دارد و از آنجا که خود شرکت پاکشوما یکی از شرکت‌‌‌های سرشناس و خوب ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است و محصولات آن امتحان خود را پس داده‌‌اند می‌‌‌توان به کیفیت ماشین لباسشویی کندی نیز اعتماد کرد.

شما با خرید ماشین لباسشویی کندی ضمن برخورداری از یک محصول با دوام از خدمات پس از فروش عالی نیز بهره‌‌مند خواهید شد. شرکت پاک سرویس به عنوان نمایندگی ماشین لباسشویی کندی به ارائه‌‌‌ی خدمات مختلفی در شهرهای ایران به خریداران می‌پردازد. شما عزیزان برای جویا شدن از لیست نمایندگی های کندی در شهرهای مختلف می‌‌‌توانید با مرکز خدمات پاکشوما (پاک سرویس) با شماره 0253122تماس بگیرید.

ویژگی ماشین لباسشویی کندی

از ویژگی ماشین لباسشویی کندی و سایر محصولات این برند کاربری آسان و سهولت در استفاده است. یکی از تفکرات کندی تولید محصولاتی است که سبب آسانتر شدن زندگی‌‌‌های امروزی شوند و با همین تفکر توانسته است ماشین لباسشوییهاییبا گنجایش XXLرا تولید کند یا ماشین لباسشویی هوشمند کندی دستگاهی پیشرفته محسوب می‌شود.

طراحی در ظرافت یکی دیگر از ویژگی‌‌‌های خوب ماشین لباسشویی‌های کندی است. کندی تلاش خود را کرده است تا با توجه به سلایق مختلف مدل‌‌های متنوعی را تولید کند.

مجهز شدن به امکانات روز از جملهبرنامه شستشوی دستی، برنامه‌های شستشو متنوع،، سیستم جلوگیری از سرریز آب، قابلیت تاخیر در زمان شستشو 1 تا 24 ساعت، موتور اینورتر و سایر فناوری‌‌ها از دیگر ویژگی‌‌‌های این محصولات است. شما عزیزان برای استفاده‌ی درست از تمامی این امکانات بهتر است قبل از کار با دستگاه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی کندی را به طور دقیق مطالعه کنید.

ماشین لباسشویی‌‌های کندی از لحاظ سرعت چرخش موتور، میزان ظرفیت و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. بهترین مدل لباسشویی کندی برای شما مدلی است که جوابگو نیازتان باشد به همین دلیل قبل از انتخاب یک محصول حتما مشخصات فنی ماشین لباسشویی کندی را در مدل‌های مختلف بررسی کنید تا محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کرده باشید.

ماشین لباسشویی کندی خوبه؟

ماشین لباسشویی کندی خوبه؟ برای اینکه دقیق‌‌‌تر به جواب این سوال برسید بهتر است تا نظرات مصرف کنندگان ماشین لباسشویی کندی را در سایت‌های مختلف از جمله سل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. طبق نظرسنجی‌‌‌ و ارزیابی‌های انجام شده نظرات مثبت بوده و مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی کندی امتحان خود را پس داده‌اند و محصولاتی قابل اعتماد هستند.

در جواب به این سوال باید بگوییم که اگر به دنبال لباسشویی هستید که خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد و از لحاظ امکانات و طول عمر امتحان خود را پس داده باشد ماشین لباسشویی کندی خوب است.

قیمت ماشین لباسشویی کندی در فروشگاه سل

متاسفانه قیمت لوازم خانگی چون قیمت لباسشویی کندی، قیمت ماشین لباسشویی اسنوا و ... در فروشگاه‌های اینترنتی و سطح شهر یکسان نیست برای مثال ممکن است قیمت ماشین لباسشویی کندی قدیمی و مدل‌های جدید در فروشگاهی با فروشگاه دیگر تفاوت داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی سل قیمت ماشین لباسشویی کندی بهترین قیمت بازار است.

جالب است بدانید که در سل ماشین لباسشویی‌های کندی با تضمین قیمت به فروش می‌رسند. در نتیجه قیمت ماشین لباسشویی کندی 5 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی کندی 7 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی کندی 8 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی کندی ۹ کیلویی و ... نسبت به سایر فروشگاهها مناسب‌تر است.

سل یک مکان عالی برای خرید جهیزیه با بهترین قیمت است و علاوه بر محصولات کندی، قیمت ماشین لباسشویی بست، دوو، جی پلاس و سایر برندهای ایران و خارجی نیز بهترین قیمت بازار است.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی کندی بدون ضامن

یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی سل فروش اقساطی ماشین لباسشویی کندی با شرایط متنوع است. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی به دنبال خرید اقساطی ماشین لباسشویی هستند اما به دلیل نداشتن ضامن معتبر نمیتوانند خرید خود را انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید میتوانید ماشین لباسشویی کندی دلخواه خود را از طریق سل به صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن معتبر خریداری کنید.

در سل علاوه بر امکان خریداری اقساطی بدون ضامن شرایط متنوع دیگری نیز برای خرید قسطی وجود دارد. شما عزیزان برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی لباسشویی کندی میتوانید با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها