بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵


تدبیر24»همانگونه که مستحضر هستید کمتر کسی است که برای خرید سرکه سیب ارگانیک دچار مشکل شود و می توان آن را از تولیدیهای معتبر با قیمتی عالی در یافت نمایید. سرکه ی سیب سرشار از فواید بی نظیر می باشد که در این جا می توانیم به گوشه ای از فواید آن اشاره کنیم.

همانطور که اشاره کردیم سرکه ی سیب برای سلامتی بدن بسیار مفید بوده و می توان از آن به عنوان یک داروی طبیعی برای جلوگیری و درمان برخی از بیماریها استفاده کرد.

یک نکته ی جالب که خوب است بدانید این است که هر ورزشکاری بعد از ورزش و تمرینات ورزشی سخت و سنگین به ریکاوری و استراحت نیاز دارند.

گاهی اوقات شدت تمرینی زیاد موجب می گردد تا ورشکاران دچار اسپاسم یا گرفتگی عضلانی شوند. یکی از بهترین مسکنهای قوی برای رفع دردهای عضلانی، سیب قرمز و سرکه ی سیب می باشد و می توان بعد تمرینهای سنگین و سخت از آن استفاده کرد.

همچنین سرکه ی سیب برای رفع انواع خارشها مفید می باشد و این خارش چه بر اثر نیش پشه یا پیچک و چه بر اثر حساسیت به گیاهان خاص باشد، این اثرهای ناراحت کننده را به راحتی می تواند از بین ببرد.

با مشاوران آراد برندینگ همراه باشید تا بهترین خرید ممکن را در این زمینه تجربه کنید.

 

فروش سرکه سیب ارگانیک

 با وجود اینکه این محصول امروزه در تمام جهان و شهرهای ایران شناخته شده می باشد اما شهر تبریز هم به نسبت شهرهای دیگر یکی از مواردی می باشد که برای سرکه سیب و شیره انگور اهمیت بالاییرا قائل می باشند و همواره مراکز متعددی برای تولید و توزیع آن شکل داده اند..

همچنین این محصول به علت این که سیستم ایمنی بدن را تا حد بسیار زیادی بالا می برد خواص ضد سرطانی نیز دارد و از طریق سم زدایی بدن سبب می شود تا ابتلا به بیماریهای سرطانی تا حد زیادی کاهش یابد

علاوه بر اینها سرکه سیب می تواند میزان افسردگی را درون بدن انسان تا حد زیادی کاهش دهد و همچنین به پاک سازی کبد و سفیدی دندانها نیز کمک بسیار قابل توجهی نماید

یکی از نوشیدنیهای پسیار پرخاصیت و پرطرفدار موجود در دنیا که از تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای درمان بسیاری از بیماریها مفید می باشد سرکه سیب درختی اصفهان بوده که مراکز تولیدکننده عمده آن در شهرهای شیراز، مشهد، تبریز، تهران و اصفهان تاسیس شده که این محصول پرکاربرد را به بخشهای مختلف عرضه می کنند.

 

امروزه محققان و دانشمندان بسیاری خواص بی نظیر و بی شماری برای این نوشیدنی بیان کرده و اثبات نموده اند که سبب شده این محصول اکنون در طب سنتی مورد استفاده بسیار زیادی قرار گیرد و میزان فروش سرکه سیب ارگانیک بالا رود و همچنین برای درمان بیماریهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد

سرکه سیب تبریز

سیب به عنوان یک منبع بسیار غنی و سرشار از ویتامینها و اسیدهای آمینه ضروری بدن که بسیاری از کمبودهای غذایی بدن را تامین می کند سبب بالا رفتن ارزش غذایی این نوشیدنی شده است که در ادامه به نحوه شکل گرفتن این نوشیدنی اشاره می نماییم.

پس از خرد شدن سیب به ذرات بسیار زیاد طی یک روند بسیار دقیق و علمی از طریق تخمیر فرایند القا الکل شروع شده و پس از گذشت زمان قابل توجهی قندها به الکل تبدیل می شوند که این عامل سبب ترش شدن طعم این محصول و تبدیل شدن به دارویی کامل و جامع می نماید.همانطور که شما عزیزان هم ممکن است از خواص این محصول با کیفیت و درجه یک اطلاع داشته باشید امروزه این نوشیدنی به عنوان یک داروی مدرن و پیشرفته صنعتی به شمار می آید که در گذشته کشف شده و امروزه در قالبهای مختلفی تهیه و توزیع می شود.

 

از دیگر مراکز تولید کننده و البته پرمصرف سرکه سیب تبریز درختی کوچک شهر بزرگ و مقدس مشهد می باشد که لازم به ذکر است امروزه طب سنتی در این شهر بسیار رواج پیدا کرده و سبب شده تا مصرف و تقاضای این محصول تا حد زیادی بالا رفته و مراکز بسیار زیادی برای عرضه این محصول در این شهر شکل گیرد.

از دیگر خواص شناخته شده و معروف سرکه سیب که شما عزیزان هم از آن آگاهی دارید تاثیر مستقیم این محصول روی درخشندگی و از بین بردن باکتریهای سطح پوست می باشد که به دلیل خواص قلیایی بالایی که دارد پوست و حتی موی سر را از باکتریها پاک کرده و چین و چروک آن را نیز برطرف می نماید.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها