بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸


4000 سال است که از عرق یونجه به عنوان یکی ازگیاهان داروییدر بسیاری از کشورها مانند چین، ایران و هند استفاده می شود با توجه به خواص فراوانی که این محصول دارد بازار تجارت و صادرات آن خوب می باشد، قیمت خرید و فروش روز این محصول در ایران با توجه به قیمت دلار به صورت مداوم در حال تغییر می باشد.

گیاه یونجه در مناطق معتدل بیشتر رویش پیدا می کند که در ایران قسمتهای مرکزی و جنوبی خاستگاه رویش این محصول می باشد، ریشه یونجه به دل خاک نفوذ پیدا می کند به همین علت سرشار از ویتامینها و املاح معدنی می باشد که برای بدن مفید است.

یونجه را هم به صورت خشک شده و هم عرق در کارگاه های تخصصی شرکت های همکار مجموعه آراد برندینگ تولید می کنند، افراد قدیمی تر خودشان عرقهای گیاهی موردنیازشان را در خانه تهیه می کنند

.

فرایند تولید عرقهای گیاهی در منزل کار سخت و پیچیده ای می باشدو نیازمند تجربه فراوانی می باشد به عمین دلیل هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد.

خالص و بهداشتی نبودن عرق یونجه علاوه بر تاثیری که بر خواص آن می گذارد ممکن است سلامتی افراد استفاده کننده از آن را نیز به خطر بی اندازد به همین دلیل توصیه می شود عرقیجات گیاهی را به ویژه اگر به صورت خانگی تهیه می کنید از افراد معتبر در این حوزه خرید خود را انجام دهید.

عرق گیاهی یونجه

یکی از گیاهان دارویی که از خواص و ویژگیهای بسیاری برخوردار است، گیاه است و به این واسطه عرق یونجه نیز متقاضیان زیادی دارد و یکی از بهترین آنها عرق یونجه خالص از نوع دو آتیشه است که دارای خواص و ویتامینهای زیادی درون آن نهفته است.

عرق یونجه دارای ویتامینهای زیادی از جمله ویتامین A، B، D، E و C است و همچنین موادهای معدنی ای از جمله فسفر، کلسیم، منزیم و پتاسیم را درون خود داراست.

نکته ای که مصرف کنندگان هنگام مصرف داروهای گیاهی از جمله عرق یونجه باید به آن توجه کنند این است که عرق یونجه داری طبعی گرم است و به هنگام مصرف این عرق گیاهی اگر طبعی گرم دارید بهتر است تا از خوردن بیش از حد عرقیجاتهای گیاهی مانند عرق یونجه که طبعی گرم دارند خودداری کنید و این گیاه دارویی را در حد و نسبت مناسبی مصرف کنید تا دچار مشکلات نا متعادلی در ایجاد طبع نشوید.

برای استفاده از خواص گیاهان دارویی مانند گیاه یونجه بهتر است تا از عرقیات آن برای مثال عرق گیاهی یونجه که به صورت خالص از تهیه می شود و تمامی خواص گیاه درون عرقیات آن وجود دارد و به نوعی می توان گفت عرقیات در گیاهان دارویی مانند عصاره عمل می کند.

عرق یونجه تقریبا ترکیب بین عصاره گیاه یونجه و مایعات معدنی از جمله آب است که طرز تهیه عرق یونجه به این صورت است که ابتدا گیاه را در آب می جوشانند و بخار ناشی از جوشاندن گیاه یونجه را خنک می کنند

.

قیمت عرق یونجه

بهبود عملکرد کلیه ها از طریق دفع مکرر ادرار امکان پذیر می باشد، مصرف عرق یونجه خالص ادرار آور می باشد و به همین دلیل برای سلامت کلیه ها مفید می باشد، قیمت این محصول اگر واقعا طبیعی و خالص باشد کمی گران خواهد بود.

سنگ کلیه و سایر بیماری های مربوط به کلیه با مصرف اینعرق گیاهیدرمان خواهد شد و پزشکان طب سنتی از عرق یونجه برای کاهش علائم این بیماری ها برای بیماران خود تجویز می کنند.

شرکت ما کارگاه تخصصی تولید انواع عرقیجات گیاهی را داشته است و آنها را با کیفیت بسیار خوب و خالص تولید می کند به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت از ارگانیک بودن بودن و قیمت عرق یونجه این محصولات اقدام به خرید آنها کنید.

به منظور رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایت جهت فروش اینترنتی محصولات خود کرده ایم و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید

.

فروش عرقیجات گیاهی به صورت جزئی و عمده امکان پذیر می باشد، مجموعه برای مشتریانی که به صورت عمده خرید می کنند تخفیفات و طرحهای ویژه ای در نظر گرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها