بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵


یکی از رنگهایی که امروزه مورد استفاده افراد قرار می گیرد رنگ نسوز می باشد، از رنگ علاوه بر شومینه برای دیواره های کوره، بولیرها، نیروگاه های برق، کارخانه های شیمیایی، مخازن، لوله ها، دودکشها، پالایشگاه ها و غیره نیز استفاده می کنند.

رنگ نسوز دارای ویژگیها و مزایای زیادی می باشد که در ادامه آنها را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا با داشتن اطلاعات بالا برای خرید اقدام کنید.

مهم ترین مزیتی که این رنگها دارند این است که در برابر دما تغییر پیدا نمی کنند و از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار هستند.

برای سفارش این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

چسبندگی این رنگها بسیار بالا می باشد و به راحتی می توان از آن برای سطوح فلزی استفاده کرد و همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند.

رنگ نسوز در مقابل حرارت شدید دچار رنگ پریدگی نمی شوند و سختی بسیار بالایی دارند و می توانند تا دمای 650 درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

این رنگ به سرعت تا 10 دقیقه خشک می شوند اما رطوبت، ضخامت، دمای پایی و غیره می توان این زمان را افزایش دهد.

رنگ نسوزه نقره ای باشد و نمیه براق است که فام آن دچچار تغییر نمی شود و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبایی دارد.

فروش رنگ نسوز در تبریز

یکی از بزرگترین فروشگاههای فروش رنگ نسوز در تبریز است که دارای انواع رنگهای گوناگونی می باشد.

رنگهای مقاوم در برابر حریق دارای سطوح حفاظتی مشخصی هستند و همانگونه که بیان شد مقاومت در برابر آتش حدود۳۰ الی ۱۲۰ دقیقه است و به این معناست که اگر دیوار، درب ورودی ساختمان، سقف یا کف به درستی کار نشده باشد، لایه اضافی اعمال شده حدود نیم الی دو ساعت اضافی تر از سطح محافظت می نماید.

اگر در دور و اطراف تهران هستید و می خواهید رنگ نسوز را تهیه نمایید می توانید به کرج بروید و از انجا این رنگها را تهیه نمایید.

جالب است بدانید که رنگ نسوز تبریز یا ضد حریق، در صورت آتش سوزی در ساختمان آتش از گسترش به خوبی جلوگیری می نماید پس، یکی از کارآمدترین اقدامات برای جلوگیری از گسترش سریع آتش به شمار می رود، زیرا باعث می گردد شعله و دود پخش نشود.

در ساختمانهای مسکونی رنگهای نسوز بسیار ضروری است، زیرا آتش به افراد داخل ساختمان اجازه می دهد زمان بیشتری برای ترک کردن ساختمان داشته باشند.

تمایز رنگ ضد حریق از رنگ متورم به شدت مهم است، رنگ ضد حریق از گسترش شعله جلوگیری می کند، در حالی که رنگ متورم در هنگام افزایش دما در ساختمان با متورم شدن و ایجاد یک لایه ضخیم فوم سرد واکنش نشان داده که عناصر پوشاننده آن را عایق می نماید و آتش را مهار می کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

رنگ نسوز مخصوص شومینه

افراد در زمان استفاده از اسپری رنگ نسوز نقره ای مخصوص شومینه باید حتما از عینک و ماسک استفاده کنند چرا که مواد آن به سیستم تنفسی افراد اسیب می زند و اگر پوست و چشم شما با این رنگ برخورد پیدا کرد به سرعت آن را بشویید.

حلال این رنگ از قابلیت اشتعال برخوردار است پس مواظب باشید تا در برابر حرارت قرار نگیرد و اگر برای مکانهای سرپوشیده استفاده شود کیفیت بیشتری را از خود نشان می دهد.

برای بالا بردن کیفیت می توان سطح آن را سمباده کرد و وقتی درب رنگ را باز می کنید به سرعت آن را مورد استفاده قرار دهید.

انواع مختلفی از رنگ نسوز صنعتی وجود دارد که یکی از آنها پوشش پودری با دمای بالا است که بر پایه

در مناطق سردسیری استفاده از رنگ نسوز شومینه بیشتر از سایر مناطق می باشد.

برای سطوحی که نیاز به مقاومت بالا در بربر حرارت و همچنین خوردگی دارند از پوششهای افزودنی فلزی و اسپری فلزی استفاده می کنند.

این رنگه در سکوها و گیاهان مورد استفاده است و دارای رنگدانه های فلزی می باشد

.

مرکزی که به فروش رنگ نسوز مشکی صنعتی مشغول هستند درب رنگها را به خوبی می بندند چرا که قابل اشتعال می باشند و همچنین ان را در براب نور خورشید و باران قرار نمی دهند.

رنگ سیلیکومی مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید و شرایط جوی دارد و در برابر حرارت کیفیت خود را زادست نمی دهد و همچنین می تواند شوک حرارتی را تحمل کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها