بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹


شرکتهای ایتالیایی و برخی از آلمانیها طراح و تولید پکیج دیواری ایمرگاس مدل eolo mythos 24 را انجام می دهند و ظرافت و زیبایی و نیز کارایی عالی را می توان در این دستگاه ها به وضوح مشاهده کرد از طرفی نیز این کالا به دلیل ویژگیهای بی نظیر به کشورهای زیادی از جمله ایران صادر می گردد.

تجهیزات داخل این دستگاه به دلیل فنهای قوی داخل آن به راحتی فرسوده و داغ نمی شوند و از نظر فنی یک پکیج دیواری درجه یک مانندپکیج دیواری بوشاست که در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند و آن را در مقایسه با دیگر وسایل اتلاف نمی کند به همین خاطر استانداردهای برتر کالای اروپایی در آن کاملا رعایت شده است و آن را به دستگاهی با حداکثر کیفیت تبدیل کرده است.

مشتریانی که به دنبال بهترین و با کیفیت ترین پکیج دیواری ایمرگاس 24000 مدل eolo mythos 24 هستند می توانند از طریق پل ارتباطی در سایت آراد برندینگ ارتباط برقرار نمایند و با پشتیبانیهای ما در این مورد مشورت و درخواست خرید این دستگاه را از طریق فرمهای موجود انجام دهند تا یک دستگاه با کارایی و قابلیت را در زمانی کم دریافت نمایند.

از نظر اتوماتیک نیز این وسیله مورد رضایت همه خریداران است و این دستگاه مطابق با نیاز مردم تولید شده است پس کشور ما در گزینش واردات این کالا بسیار خوب عمل کرده است و این دستگاه می تواند رفاه مشتریان آن را در فصلهای برفی و سرد به خصوص مناطق شمالی کشور را تا میزان زیادی افزایش دهد.

قیمت پکیج دیواری بیتا

سیستم گرمایشی برای خانه ها به دو صورت می باشد که یکی از آنها زمینی و دیگری دیواری است که هر کدام ظرفیتهای متفاوتی را به همراه دارند.

قیمتپکیج بیتابا توجه به ویژگیهایی که دارد بسیار متفاوت می باشد در واقع پکیج دیواری بیتا یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات در حال حاضر می باشد که علاوه بر این که کیفیت مناسبی را به همراه دارد دارای قیمت بسیار خوبی نیز است.

اگر شما قصد خرید و تهیه یک محصول بسیار خوب را دارید حتماً باید قبل از خرید مزایای این محصول را بدانید یکی از ویژگیهای بسیار خوب این پکیج دیواری آن است که هر واحد مسکونی مستقل می باشد.

هر فرد و هر خانه ای برای خود پکیجهای جداگانه را می‌تواند داشته باشند این پکیجها به دلیل کوچک بودن محیط و تحت هیچ شرایطی نیاز به یک فضای خالی برای راه اندازی موتور خانه ها ندارند

.

همچنین شما می توانید در هر زمانی میزان دمای آب و رادیاتور را کنترل کنید که این اطمینان را داشته باشید که این محصول با کیفیت و بادوام تولید می شود.

نیاز نیست که هر ماه هزینه تعمیرات بدهید و نیاز به سرویس ندارد برای افرادی که دارای خانه های کوچک با حجم کم هستند این محصول می تواند بهترین گزینه باشد زیرا فضای مورد نیاز بسیار کوچک است.

نوعی از پکیجها نظیرپکیج دیواری بوتانبه گونه‌ای تولید شده است که اگر خطا و مشکلی برای آن به وجود آید کد خطا را بر روی پکیج می توانید مشاهده نمایید و سریع پیگیری کنید.

گزارشات حاکی از مصرف مداوم این محصول در بین افرادی که به صورت مستمر از آن استفاده می کردند راندمان بهترین محصول نسبت به موتورخانه ها و آبگرم کنها در نمودار قرار گرفته است.

پکیج دیواری ایمرگاس 24000

در روزهای سرد ما بهتر است پکیج دیواری ایمرگاس 24000 را حتما در خانه داشته باشیم زیرا این دستگاه قادر است هوای اتاق و آب سرد را در کمترین زمان ممکن گرم و مطبوع کند به خصوص که این مدل ازپکیج دیواریقیمت پایین تری دارد و می توان با پس انداز بیشتر یک پکیج عالی را برای خانواده خریداری نمود.

پکیج دیواری ایمرگاس با اتصال به برق و به صورت خیلی راحت نصب می شود اما بهتر است که نصب آن را افراد حرفه ای انجام دهند تا نوسانات دمایی در آب حداقل گردد و زمان گرم شدن آن نیز طولانی نشود، بنابراین خاموش و روشن کردن پکیج دیواری ایمرگاس خیلی راحت است و نسبت به دیگر وسایل گرمایشی امنیت بیشتری برای خانه ها به خصوص آپارتمانها دارد.

پکیج دیواری ایمرگاس 24000 مدل eolo mythos 24 مجهز به سیستم عایق و ضد نشت است و این وسیله برای تمامی مشتریان دارای گارانتی چندین ماهه است تا مشتریان با خیال راحت این دستگاه شیک و کابردری را خریداری و استفاده کنند و چون طراحی آن دیواری نیز هست به کودکان آسیبی وارد نخواهد کرد

.

در پکیجهای مشابه دیواری ممکن است دستگاه در حین روشن بودن صدا ایجاد کند و باعث مزاحمت شود، همچنین اغلب افراد از پکیجهای صدا دار استقبال نمی کنند به همین دلیل نوع 24000 این پکیج دیواری خیلی آرام و بدون کمترین صدا است و همین باعث توجه بیشتر مشتریان به این دستگاه شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها