بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

یکی از فرصتهایی که مجموعه ما برای شما متقاضیان گرامی اختصاص داده است، خرید دستمال کاغذی جیبی و دستمال نخی آشپزخانه جادویی بوده که می تواند با شیوه های متعددی صورت پذیرد. یکی دیگر از نمونه هایی که جذابیت فوق العاده ای داشته و همواره با این طراحی موجب استفاده های فراوانی شده، دستمال کاغذی رنگی بوده که به صورت متنوعی در بسته های شیک قرار داده شده است. یکی از نمونه های منحصر به فردی که با ابعاد و شکل خود موجب شده تا به آسانی آن را همراه خود داشته باشید، دستمال کاغذی جیبی بوده که در بسته بندیهای کاملاً بهداشتی روانه بازار شده تا مصرف کنندگان بتوانند از آن جهت پاک نمودن دست و صورت خود از آلودگیها استفاده نمایند.

تمامی افرادی که در بیرون از منزل به سر می برند، ممکن است در معرض انواع آلودگی قرار بگیرند و احتیاج به دستمال کاغذی داشته باشند که ما سعی نموده ایم نمونه های متنوع جیبی، رنگی، رولی و غیره را تهیه و روانه بازار نماییم. در واقع تمامی افرادی که به نحوی با هر ابزاری نظیر: آچار، پیچ گوشتی، لوله، خودکار، مواد غذایی و هر شی دیگری مشغول فعالیت می باشند، استفاده از دستمال کاغذی و دستمال نخی ریز را مد نظر قرار داده و خود را ملزم به بهره گیری از انوع آنها نموده که ما برای آسانی دسترسی به این محصولات، وب سایتی جامع راه اندازی نموده ایم. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

دستمال کاغذی جیبی رنگی رولی

یکی از شیوه هایی که مرکز ما در نظر گرفته است، خرید از فروشگاه های مورد نظر در تمام مناطق کشور بوده که لازم است ابتدا به آنجا مراجعه حضوری داشته و انواع دستمال کاغذی جیبی و دستمال یزدی ابریشم طبیعی را تهیه و خریداری نمود. از دیگر روشهایی که به منظور خرید دستمال کاغذی جیبی مورد بررسی قرار می گیرد، تهیه از وبگاه های فروشگاهی است که همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. خرید دستمال کاغذی جیبی به عنوان یک مزیت رقابتی نیز مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته و همواره از نظر ارزآوری موجب رونق فراوانی برای کشورمان شده است.

در ابتدای امر لازم است بیان نماییم که دستمال کاغذی رنگی باید دارای ویژگیهایی نظیر: عدم ریز ریز شدن، حفظ حالت اولیه پس از استفاده، دارای بسته بندی بهداشتی، رنگ بندی متنوع و همچنین مشاهده الیاف آن در زیر نور آفتاب باشد تا بتواند مورد مناسبی برای مشتریان این محصول واقع شود. دستمال کاغذی جیبی رنگی این مجموعه تمام ویژگیهای فوق الذکر را داشته و همواره با خمیرهای کاغذی مرغوب تولید شده و هیچ نوع ماده افزودنی مضری را در خود جای نداده است. بدون شک تمامی افرادی که به نوعی با مواد غذایی سر و کار دارند و روزانه میل می نمایند، دچار کثیفی دستانشان شده و از این روی در اختیار داشتن دستمال کاغذی جیبی با رنگهای متنوع می تواند بسیار کاربردی باشد.

دستمال کاغذی جیبی

قطعا بارها پیش آمده است که در محیطهای خارج از خانه به دستمال نخی و کاغذی احتیاج پیدا کنید لذا وجود نمونه جیبی این محصول برای هر شخصی الزامی است و نمی توانید که برای بیرون رفتن پاکتهای بزرگ را همراه خود کرده و حتما دیده اید دستمال بدون بسته بندی در جیب یا کیف دفورمه و نا مناسب می شود. دستمال کاغذی برای خشک کردن و پاک کردن است و اگر بدون کاور مناسب در جیب یا کیف قرار بگیرد به مواد مختلف آلوده شده و یا بافت صاف، مرتب و سالم خود را از دست می دهد و ممکن است جیب و یا کیف شما را با خورده دستمال کثیف کند. امروزه برای راحتی در حمل کردن، استفاده و همچنین حفظ بافت سالم و تمیز دستمالها را به صورت جیبی و در کاورهای بخصوصی تهیه می کنند.

این بسته ها معمولا نایلونی بوده و فضای کمی را اشغال می کنند و اگر کاور یکبار مصرف نباشد می توانید پس از اتمام دستمالها مجددا با تا کردن دستمال کاغذی جیبی خود را پر کنید. این نوع دستمال کاغذی علاوه بر رعایت بالای بهداشت با حفظ بافت لطیف و سالم دستمال کاغذی امکان استفاده بلند مدت را فراهم کرده و اگر شخصی از شما دستمال کاغذی بخواهد قطعا نظم و خوش سلیقگی شما در وسایل شخصیتان را مشاهده می کند و وجه محترمانه تری به شما می بخشد. به همین منظور امروزه انواع مختلف دستمال کاغذی جیبی به صورت طرح دار و یا ساده و حتی دخترانه و فانتزی را در بسته بندیهای شیک و زیبا تهیه می کنند و شما می توانید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها