بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

امروزه یکی از کالاهایی که مورد نیاز بانوان بوده، شال حریر و نخی بافته شده از الیاف طبیعی می باشد که قیمت خرید و فروش آن بنا به نوع پارچه و طرح به کار رفته در آن متغیر می باشد. نمونه های مختلفی از شال در بازار موجود بوده که دارای جنس حریر نخی و نخ ابریشمی بوده که قیمت متفاوتی با هم دارند. در اکثر فروشگاه ها این محصول با قیمتهای متفاوتی به فروش می رسد که به خاطر جنس آن تعیین می گردد. این شالها در طرحهای متعدد و رنگهای جذابی تولید شده اند که مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرند و می توان از آنها برای مراسم و میهمانیها استفاده کرد

.

امروزه یکی از محبوب ترین شالهای زنانه که در بازار جزء اکسسوری پرفروش محسوب می شود می تواند به شال نخی پلیسه اشاره نمود که در مدلهای ساده و منگوله دار هنرمندی به تولید می رسند. این شالها در فصل تابستان کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل جنس خنک آن از تعریق بدن جلوگیری می کند. شالهای پلیسه می تواند استایل و سبک هنری را در زمان پوشیدن برای شما به ارمغان بیاورد و به دلیل جذابیتی که دارد مورد پسند بسیاری از دختران جوان قرار گرفته است. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت شال نخی

تار و پوده ابریشمی به دلیل خاصیت جنس آن که در پارچه استفاده شده بسیار گرانتر بوده و از حساسیت بیشتری در هنگام دوخت و تولید برخوردار بوده که در قیمت نهایی آن بسیار تاثیر گذار می باشد. شال نخی ساده قیمت مناسب تری داشته و به خاطر تولید عمده از مواد ارزان تر قیمت مناسب تری دارد و بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. یکی از شالهای پر کاربرد نمونه نخ پنبه ای بوده که برای استفاده همیشگی بسیار مناسب بوده و از قیمت کمتری برخوردار بوده اما در هنگام خرید آن باید نمونه های مرغوب را انتخاب نمایید.

در فروشگاه ها نمونه های مختلفی از لباسهای زنانه عرضه می گردد که در این میان قیمت شال نخی ساده به علت جنس آن بسیار مناسب می باشد و از فروش بالایی برخوردار بوده است. قیمت این شالها به کیفیت و جنس پارچه آن بستگی دارد که نمونه های نخی مناسب تر و ساتن و ابریشمی به خاطر نوع الیاف آن گران تر می باشد. چنانچه نمونه ی انتخاب شده دست دوز باشد نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد زیرا شالهای کارخانه ای از قیمت کمتری برخوردار بوده اند. تولید انبوه شال در کارخانجات در قیمت تمام شده آن به خاطر خرید عمده ملزومات اولیه موثر بوده است.

شال نخی منگوله دار

اگر به فروشگاه های شال و روسری سری زده باشید شالهای پلیسه دار با پارچه های مختلفی از جمله حریر لمه مانند شال حریر ساده و غیره را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمتهای متفاوتی با عریض گوناگون می باشند. این شالها با نوع پلیسه برگی، درشت، ریز و کرکره ای در کارگاه ها تولید می شوند و هر نمونه از آن زیبایی خاص خودش را دارد. همچنین با حاشیه های مختلفی مانند گیپور، منجوق و غیره تولید شده اند که افراد بر هر استایلی که دارند می توانند از آن استفاده می کنند. این شال را می توان با انواع البسه خود ست کنید و حتی اگر دارای حجاب کامل هستید می توانید از این شال استفاده کنید زیرا ایستایی خوبی بر روی سر دارد و هرگز از روی سر لیز نمی خورد.

شالهای نخی دارای تنوع و مدلهای خاصی هستند که هر کدام با رنگهای جذابی در بازار مشاهده می شوند. شال نخی منگوله دار یکی از شالهای ترند امسال است که غالبا دارای نوار دوزی شده هستند که در هر گوشه از آن منگوله دار می باشد و می تواند برای مجالس و مهمانیها بهترین گرینه باشد. امروزه افرادی که به دنبال تیپهای ساده و شیک هستند از این شالها برای اکسسوریهای خود بر دور گردن خود استفاده می کنند. شالهای نخی پلیسه دار با رنگ مشکی بسیار براق می باشند و مورد پسند بسیاری از بانوان قرار گرفته است و می تواند زیبایی و شکیلی خاصی را برای هر فردی رقم بزند. برای شستشو این شال با ماشین لباسشویی بهتر است آن را در دمای زیر 40 درجه سانتی گراد شستشو دهید زیرا حرارت بالا ممکن است روی بافت پارچه تاثیر به سزایی بگذارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها