بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

یکی از محصولات پر فروش در عطاریها کشک خشک است که این محصول در سراسر کشور مخصوصا در تهران با قیمت مناسبی می توانید خریداری کنید. با توجه به اینکه کشک یکی از مواد غذایی است که بدون شستشو در غذا مورد استفاده قرار می گیرد، ما تمامی نکات بهداشتی را رعایت کرده ایم تا شما با خیال راحت این محصول را خریداری کنید شما می توانید از طریق سایت آراد برندینگ با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و کشک خشک را با بسته بندی بهداشتی سفارش دهید.

کشک خشک مرغوب گوسفندی یکی از محصولاتی است که از طریق فرآورده های لبنی که سرشاری از کلسیم بدست می آید که مزه ای دلچسب ترش دارد.

از کشک خشک برای طعم دهی به عنوان طعم و ادویه برای برخی از غذاها مورد استفاده قرار می دهند.

این محصول از جلمه محصولات فرآوری شده است که از سالهای گذشته تولید و مصرف می شده است.

کشک خشک ارزش غذایی فراوانی دارد که می توان گفت که هر یک گرم کشک 105 کیلوکالری انرژی دارد که بخشی از انرژی بدن را تامین می کند. شما می توانید کشک خشک را جایگزین تنقلات چیپس، پفک و انواع خوراکیهای ناسالم کنید و این محصول را به عنوان یک خوراکی بی نظیر مصرف کنید.

کشک خشک فله در تهران

اگر تصمیم به لاغری دارید یکی از راه های کاهش وزن مصرف کشک خشک محلی است که شما می توانید با توجه به فواید بسیار بالایی که دارد که باید قبل از خوردن غذا آن را مصرف کرد که باعث می شود که اشتها شما را کم کند.

مصرف کشک خشک علاوه بر اینکه به کاهش وزن کمک می کند، برای تیرگی دور چشم، بهبود عفونت پوست، جوان سازی پوست همچنین با استفاده از کشک می توانید ماسک کشک درست کنید و بر روی پوست خود قرار دهید و از خواص درمانی این ماده بی نظیر بهره مند شوید.

برای اینکه از خاصیت تقویت کننده پوست بی نصیب نمانید، می توانید با استفاده از دستمال، به کشک آغشته کنید و بر روی پوست بمالید تا از خاصیت درمانی پوست بهره مند شوید.

همچنین اگر پوست صورت شما دچار آفتاب سوختگی شد، می توانید با استفاده از آبلیمو و کشک این مشکل را بر طرف کنید.

لازم به ذکر است که عرق بابونه را اگر با کشک و آبلیمو ترکیب کنید برای صورت معجزه گر می شود و به راحتی لکه های قهوه ای را از بین می برد.

افرادی که ورزش بدنسازی را انجام می دهند باید کشک مصرف کنند تا از پروتئین و کلسیم موجود در آن بی نصیب نمانند و در واقع می توان گفت علاوه بر اینکه افراد بدنساز از این خوراکی بی نظیر مصرف کنند، افرادی که در طول روز در حال فعالیت هستند هم باید کشک مصرف کنند تا در طول روز دچار ضعف نشوند.

کشک خشک در تهران

بازار اصلی فروش کشک خشک تهران است که شما می توانید با قیمت مناسبی خریداری کنید.

از کشک خشک می توان برای درست غذاهای آش، سوپ و کشک بادمجان استفاده کرد و یا به صورت روزانه به عنوان یک تنقلات پر خاصیت مصرف کرد.

کشک خشک یکی از انواع فرآوریهای لبنی به شمار می رود که در شکلهای مختلفی تولید می شود که اگر متخصصان تغذیه بر این باورند که این خوراکی را کودکان و بزرگسالان مصرف کنند تا از انواع بیماریها دور باشند.

لازم به ذکر است که اگر کشک خشک را بیش از اندازه مصرف کنید، سلامت شما را به خطر می اندازد و به دلیل اینکه این نوع محصول دارای طبع گرمی می باشد باید بعد از غذاهایی که گرم هستند مصرف کرد.

کشک خشک به دلیل اینکه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد می توان گفت هر گرم کشک خشک 105 کیلو کالری انرژی بدن را تامین می کند در واقع هر چقدر رطوبت کمتر و بافتهای متراکم تر باشد مواد مغذی موجود در آن بیشتر خواهد بود.

یکی از دغدغه هایی که اکثر جوانها دارند این است که رژیم غذایی مناسبی در طول روز داشته باشند که شما می توانید از طریق مصرف کشک از اضافه وزن پیشگیری کنید و با توجه به پروتئین موجود در این محصول می تواند باعث کاهش اشتها شود. در واقع منبع اصلی کشک خشک، شیر است که دارای کلسیم بسیار بالایی دارد که با تولید کشک خشک تمامی عناصر چربی، پروتئین، نمک و نیاسین انتقال داده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها