بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

امروزه لیست قیمت دستگیره کابینت لوکس مدرن متغیر می باشد. اصلی ترین جزء آشپزخانه، کابینت می باشد که بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می دهد. دستگیره کابینت ابزاری است که باعث زیبایی کابینت می شود. اگر در انتخاب دستگیره دقت نمایید و بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنید سبب نمای زیبای اشپزخانه شما می شود عوامل متعددی بر قیمت دستگیره کابینت موثر است مانند: متریال و روند آبکاری دستگیره ها که در این محتوا به طور کامل برای شما بیان می کنبم.

یکی از دستگیره های مدرن، دستگیره کابینت بلند است که به صورت دو پیچ می باشد و به صورت افقی و عمودی بر روی کابینت قابل نصب است. اگر دستگیره ای که خریداری می کنید کیفیت خوبی نداشته باشد، در مدت زمان کوتاهی کارکرد خود را از دست می هد، بنابراین برای خرید بایستی به مراکز معتبر مراجعه کنید

.

مجموعه آراد برندینگ از معتبرترین مجموعه ها در این زمینه است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد و برای محصولات قیمت مناسبی را ارائه می دهد.

این مجموعه، امکان خرید دستگیره کابینت به صورت عمده و مستقیم را برای خریداران فراهم کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره های رایگان فرم داخل سایت را پرکنید.

دستگیره کابینت ژله ای

امروزه دستگیره های کابینت، انواع متنوعی دارند و دستگیره ژله ای یک مورد از آنها می باشد. تنوع دستگیره ها باعث سردرگمی خریدار می شود. برخی از دستگیره ها هر چند که بسیار زیبا هستند اما برای هر دکوراسیونی کاربرد ندارند و نه تنها باعث زیبایی آشپزخانه نمی شوند، بلکه جذابیت فضا را نیز از بین می برند. دستگیره ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند و جنس فلزی و چوبی که برای تولید آنها استفاده می شود، باید بسیار مستحکم باشد تا در اثر هر گونه فشار و حرارت مقاومت خود را از دست ندهند.اگر دستگیره چوبی است، جنس چوب آن باید گردو، افرا یا بلوط باشد و اگر دستگیره فلزی است، آلیاژ های مورد استفاده در آن باید استاندارد و مناسب باشد.

یکی از انواع لاکچری دستگیره ها، دستگیره کابینت شیشه ای است که از شیشه مشکی یا سفید و بدنه فلزی با رنگ نقره ای تولید شده است و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد همیشه توسط خانم های خوش سلیقه انتخاب می گردد. این نوع دستگیره، از شیشه های نشکن و با کیفیت ساخته شده است و به دو صورت مات و براق در بازار موجود می باشد. دستگیره شیشه ای را هم برای کابینت هایی که درب آن ها شیشه است و هم برای کابینت های مدرن می توان استفاده کرد. دستگیره های شیشه ای در سه سایز تهیه شده اند که می توانیم به تک پیچ، 96 و 160 اشاره کنیم. انتخاب هر یک از این سایزها، متناسب با اندازه کابینت انجام می شود

.

قیمت دستگیره کابینت لوکس

اصلی ترین مسئله در تعیین قیمت دستگیره کابینت چوبی، فلزی و لوکس، متریال درجه یک می باشد. متریال به کار رفته در بیشتر دستگیره هایی که در بازار وجود دارند از دو فلز آلومینیوم و آلیاژ زاماک می باشد. قیمت این دو فلز به قیمت جهانی دلار بستگی دارد. عامل دیگری که در قیمت دستگیره ها موثر است، پروسه آبکاری دستگیره ها می باشد. آبکاری به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام بر قیمت دستگیره موثر است. روش های آبکاری ها مانند: الکتروشیمیایی، روش پی وی دی و همچنین الکتروفورتیک می باشد.

همانطور که از نام دستگیره کابینت مدرن مشخص است، با طراحی و نصب بر روی کابینت ها زیبایی چشمگیری را به آشپزخانه ها می دهد. این نوع دستگیره ها مانند دستگیره کابینت احمدی، با رنگ های مختلف مانند: مسی، طلایی و کروم و همچنین در طرح و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد و هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را خریداری می نماید.

معمولا دستگیره های نقره ای به روش الکتروشیمیایی آبکاری می شوند. برای آبکاری رنگ های طلایی و همچنین زیتونی از روش الکتروفورتیک استفاده می شود. روش پی وی دی علاوه بر استفاده در صنعت یراق آلات، باعث می شود تا مقاومت سطح آبکاری شده در برابر ضربه زیاد شود و همچنین سبب می شود تا روی سطح آبکاری شده به راحتی خط و خشی ایجاد نشود.عامل دیگری که بر قیمت دستگیره کابینت موثر است برند تولید و بسته بندی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها