بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

از دیر باز تا کنون در طب سنتی، از خواص انجیر خشک برای بهبود قدرت اسپرم و درمان دیابت استفاده می کردند. این محصول خواص بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها، درمان نازایی است. انجیر خشک با دارا بودن منابعی همچون کلسیم، آمینواسید و منیزیم قادر است تعداد اسپرم ها را افزایش دهد از این رو قدرت باروری هم بیشتر خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد میوه انجیر که هیچ، حتی برگ هایش می تواند به درمان دیابت و قند خون کمک کند تحقیقات و آزمایش های بسیاری در این امر صورت گرفته که این محصول در درمان حساسیت به انسولین می تواند کمک کند. از این رو توصیه می شود افرادی که به قند و دیابت دچار هستند انجیر خشک را روزانه در رژيم غذایی خود قرار دهند.

این محصول به دلیل دارا بودن پتاسیم، غلظت خون را بهبود می بخشد، بسیاری از پزشکان برای افرادی که به غلظت خون دچار هستند خوردن انجیر خشک را توصیه می کنند. برای داشتن بدن سالم باید تغذیه ای سالم لازم است، با قرار دادن مقداری انجیر خشک در برنامه غذایی روزانه، سلامت خود و خانواده را تضمین کنید. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

در سایت آراد برندینگ تمام تلاش ما بر این بوده تا محصولی با کیفیت و همچنین مقرون بصرفه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. رضایت شما سروران هدف اصلی تیم ما می باشد.برای خرید و یا اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

از دیگر خواص آنها می توان به درمان درد مفاصل و آرتروز اشاره کرد برای این که انجیر خشک درمانی برای دردهای مختلف باشد باید آنها را به صورت دوره ای استفاده کرد، علم طب اصرار زیادی به مصرف انجیر خشک جهت درمان بیماری دستگاه گوارش دارد و آن دسته از عزیزانی که قصد خریداری انجیر خشک را به صورت عمده دارند به راحتی می توانند از طریق مجموعه ما اقدام کنند.

ما برای این کار فرمهای زیادی را در فضای مجازی قرار داده ایم که با مراجعه به آنها و پر کردن این فرمها به راحتی می توانید با کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کنید و نسبت به خرید محصولات راهنماییهای لازم را دریافت کنید هدف همه ما ایجاد شرایطی بهتر برای مصرف کننده می باشد تا آنها با راحتی و رضایت کامل بتوانند اجناس مورد نظر خود خود را تهیه کنند.

خواص انجیر خشک در طب سنتی

یکی از قدیمی و لذیذ ترین میوه های دنیا انجیر خشک آردی است. که در طب سنتی بسیاری از خواص آن نام برده شده است. برای استفاده چهار فصل انجیر را خشک کنید تا در کل سال از فواید این میوه بتوان بهره برد. در کتاب های آسمانی قرآن و تورات از انجیر به دفعات یاد شده است. جالب است بدانید انجیر خشک خواص بیشتری نسبت به انجیر تازه دارد. در طب سنتی از انجیر خشک برای درمان سرفه های متعدد و صرع استفاده می کنند که ابوعلی سینا هم در کتاب خود به آن اشاره نموده است. همچنین برای افزایش حافظه و تقویت مغز کاربرد دارد.

استفاده روزانه از انجیر خشک خواص بسیاری برای بدن دارد. جالب است بدانید انجیر خشک برای اسپرم بسیار مفید بوده وبسیاری از آقایون برای بهبود وضعیت اسپرم و یا درمان نا باروری، مصرف انجیر خشک را در برنامه روزانه خود قرار می دهند. این محصول با ویتامین و مواد معدنی ای که دارا است باعث افزایش تعداد و قدرت اسپرم می شود. انجیر خشک با افزایش سطح تستسترون می تواند اختلالات هنگام نعوظ در آقایان را بهبود بخشد و باعث توان بخشی جنسی شود، با مصرف روزانه ۱۰ عدد انجیر خشک با مشکلات جنسی خود خدا حافظی کنید.

انجیر خشک عمده

همان طور که می دانید تهیه انجیر خشک عمده در حجم زیاد انجام می شود، در این صورت شخص مقدار زیادی از انجیرها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهد این خرید بیشتر برای کسانی می باشد که اقدام به فروش انجیرها به صورت کیلویی می کنند برای تهیه این ماده غذایی بهترین کار استفاده از فروشگاه های آنلاین است. امروزه دانشمندان دریافتند که انجیر خشک و انجیر آردی برای تقویت قوای جنسی در آقایان بسیار مناسب بوده و باعث بیشتر شدن اسپرم آنها می شود، این ماده غذایی سرشار از منگنز، پتاسیم، روی و دیگر مواد معدنی می باشد آنها دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و می توان گفت سبب رشد و سلامتی کودکان می گردند، انجیر خشک برای کودکان نیز بسیار مناسب بوده و به استخوانها و دندانهای آنها بسیار کمک می کند.

انجیر خشک را می توان به عنوان میان وعده های سالم جایگزین تنقلاتی کرد که کودکان تمایل شدیدی به خریدن آنها دارند در دوران بیماری کرونا نیز می توان انجیر خشک را برای پیشگیری از این بیماری انتخاب کرد.

در دنیای امروز خرید انجیر خشک عمده به شیوه های مختلفی مدیریت می گردد، امروزه برای تهیه این ماده غذایی می توان به دو روش مجازی و حضوری اقدام کرد که در هر دو روش قیمتها متفاوت هستند و خرید این محصولات به شیوه مجازی و حضوری انجام می شود در روشهای مجازی مصرف کننده بدون آن که در محل حضور پیدا کند خریدش را انجام می دهد، اما در روشهای حضوری که همان روشهای قدیمی و سنتی می باشد مصرف کننده باید یک بازه ی زمانی را به این خرید اختصاص دهد و در محل حضور پیدا کند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست انجیر خشک یکی از فراورده های انجیر تازه می باشد و دارای خواص درمانی بسیار زیادی است آنها طعم شیرینی دارند و بسیار مغذی می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها