بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

برای برخی از کارها شما نیازمند گرمای مضاعف می باشد که توسط مشعل گازی دستی یااجاق گاز مسافرتیفراهم می شود و شما می توانید به دلیل کاربرد آسان به راحتی کار کردن با آن را در کوتاه ترین زمان ممکن فرا گیرید و به کار بندید.

در زمان تولید یک محصول دفترچه ای به همراه آن صادر می شود که حکم یک راهنما را برای شما بازی می کند و باعث بالا رفتن آگاهی شما و شناخت بیشتر نسبت به دستگاه می شود.

مشعل گازی از دسته مواردی است که در مشاغل مختلف به روشهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از نکاتی که مراکز تولید کننده به آن اشاره دارند سر و صدا تولید شده توسط این دستگاه است و به گونه ای می باشد که مزاحمتی را حین کار برای شما به وجود نمی آورد

.

می توانید پس از ورود به سایت آراد برندینگ و پر کردن اطلاعات لازم در فرم مشاوره و فروش به کارشناسان ما در خواست مشاوره داده و این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

میزان جریان هوای ورودی می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد ان داشته باشد و در هنگام تولید حتما به این موضوع توجه شده است.

هر موقع که بخواهید در گوشه ای از حیاط یک آتش کوچک درست کنید یا میل به ساختی یک شومینه ی دستی پیدا کردید مشعل گازی به کمک شما می اید و با عملکرد حیرت آور خود باعث می شود تا شما از این محصول با کیفیت رضایت کامل داشته باشید.

فروش مشعل گازی

باید بدانید که گرمایی که از مشعل گازی به بویلرها منتقل می ‌شود به ‌منظور گرم کردن واحدهای ساختمانی است که تغذیه آن نیز گاز طبیعی شهری می‌ باشد کارکرد صحیح این مشعل ها نیاز به شرایط ویژه‌ ای دارد.

شما عزیزان می توانید برای فروش مشعل گازی اقدامات لازم را انجام داده و سود خوبی را نصیب خود کنید مجموعه ما در نظر دارد تا بهترین و با کیفیت ترین مشعل های گازی را که با استفاده از بهترین متریال روز همچونلوله خرطومیتولید می شود.

گاز طبیعی ابتدا باید با عبور از یک فیلتر با هوای موجود در آن ترکیب شود اگر این نقطه از مقدار تعیین‌ شده کمتر باشد یا مقدار استانداردی نباشد با استفاده ازشیلنگ گازیا سنسورهایی که در مسیر آن قرار داده شده‌ است مشعل توسط بخشی به نام رله کنترلی خاموش می ‌شود

.

اگر همه‌ چیز طبق یک اصول خاص پیش برود پس‌ از ترکیب شدن هوا و سوخت و به وجود آمدن جرقه اول شعله دستگاه که به‌ اصطلاح به آن شمعک نیز می‌ گویند و در مسیر خروجی قرار دارد آتش می ‌گیرد.

البته نکته دیگری که وجود دارد این است که شعله به ‌وجود آمده باید حالت یکنواخت و پایدار داشته باشد که این عمل توسط شعله پخش کنی که در بخش خروجی کار قرار داده شده ‌است انجام می ‌شود همچنین برای کنترل این فرآیند سنسورهایی درون میله وجود دارد.

که یونیزاسیون نام دارد در آخر با ایجاد جریان الکتریکی که در مشعل به ‌وجود آمده است رله فعالیت خود را شروع کرده و ادامه خواهد داد اگر هر گونه اتفاق یا حادثه ‌ای که غیر قابل ‌پیش‌ بینی باشد رخ دهد رله به‌ صورت کاملاً خودکار و با سرعت بالا خاموش می‌ شود که پس ‌از آن باید در اولین زمان ممکن به مشکل موتور خانه رسیدگی شود تا بتواند دوباره به کار خود ادامه دهد

.

مشعل گازی اتمسفر

صنایع زیادی در کشور ما وجود دارد که وابسته به مشعل گازی اتمسفرمی باشند و ظرفیتهای مختلفی برای آن معرفی شده است که هر کسی می تواند بسته به نیاز خود از آن استفاده کند.

انواع و اقسام مختلفی برای مشعل از جملهمشعل گازی اتمسفرمعرفی شده است که کاربردهای فراوانی دارد.

زمانی که شما تصمیم به استفاده از این محصول می کنید باید در نظر داشته باشید که کارایی آن به درد شما می خورد یا نه و با محاسباتی که صورت می گیرد زمینه مناسب برای شما فراهم می شود.

با به کار بردن سوخت مناسب شما می تواند بهره بیشتری از این دستگاه ببرید بدین صورت که هر چه قدرت ورودی توسط سوخت بیشتر باشد انرژی که تولید می شود هم به دنبال آن بیشتر خواهد شد و نتیجه ی بدست آمده مطلوب می گردد.

این دستگاه به صورت مجزا از دو نوع سوخت استفاده می کند که بسته به انتخاب شما دارد که از مدل بنزینی بهره ببرید یا بخواهید که نمونه یمشعل گازوئیلیآن را مورد استفاده قرار دهید.

مواقعی پیش می آید که شما همواره نیازمند فشار در حد بالا نیستید و به دلیل برخورداری این محصول از کلید کنترل می توانید شدت جریان و فشار خروجی را تنظیم نمایید.

این موضوع باعث می شود که هم به صورت حرفه ای تر کار کنید و هم در مصرف انرژی به اندازه ی معینی صرفه جویی کرده باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها