بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

الیاف پشم شیشه بسیار نازک، کوچک و ریز می باشد که اغلب شکل ظاهری آن به صورت سوزنی می باشد و یا در تعریف کلی تر می توان گفت که الیافی با ترکیبات استوانه ای را دارا می باشد که اندازه های آنها بسیار کوچک است.

نام دیگر پشم شیشه فیبر باز یافتی می باشد زیرا از شیشه هایی که قبلا استفاده شده است برای تولید این محصول استفاده می شود و در واقع پشم شیشه یک محصول ثانویه می باشد.

نکته بسیار جالب و حیرت انگیزی که در رابطه با پشم شیشه وجود دارد این است که این عایق حرارتی و صوتی می تواند دمایی تا منفی 30 درجه سانتی گراد را تحمل کند و در مقابل می تواند دمایی تا مثبت 700 درجه را تحمل کند

.

برای اطلاع از لیست قیمتهای روز به لینک درج شده در وب سایت فروش آراد برندینگ مراجعه نمایید تا از قیمتهای مناسب ما مطلع شوید همکاران و کارشناسان متخصص ما به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود پس هم اینک با ما تماس حاصل نمایید تا از تخفیفات خوب ما بهره مند شوید.

قیمت پشم شیشه وعایق الاستومری ارزانبصورت عمده تحت تاثیر دو عامل الیاف پشم شیشه و روکش توسط کارخانه های سازنده با در نظر گرفتن نرخ تورم ارزی قیمت پیشنهادی برای آن تعیین می شود و معمولا هم این نرخ تا انتهای سال اگر اتفاق جدیدی صورت نپذیرد پابرجا می ماند.

پشم شیشه تهران

نوع دیگری از پشم شیشه که دارای چگالیهای بسیار متنوعی می باشد عایق لوله و یاعایق رطوبتی پیش ساختهمی باشد که از آن بیشتر به عنوان یک عایق حرارتی استفاده می شود که اغلب موارد برای عایق کاری لوله های آب سرد و گرم منازل آن را به کار می گیرند.

از این محصول در صنایع دیگر و تاسیسات لوله کشی که نیازمند حفظ دما در یک محیط مشخص هستند نیز استفاده می شود.

داشتن چگالیهای مختلف باعث شده است که دست مصرف کننده برای انتخاب محصول مورد نیاز خود باز باشد و همچنین وزن سبکی که دارد باعث افزایش وزن سازه ای که در آن استفاده می شود، نشود که این مزیت در تاسیسات لوله کشی نیز بسیار مورد توجه واقع شده است.

با توجه به اینکه استفاده از پشم شیشه تهران نه تنها باعث می شود که از هدر رفت انرژی جلوگیری کنید بلکه به دلیل تولید آن از مواد باز یافتی این محصول تبدیل به یک محصول دوست دار محیط زیست شده است

.

گالی بالای این محصول باعث شده است که در برابر صدا از خود مقاومت بیشتری را نسبت به انواع دیگر نشان دهد از همین رو از این مدل برای مکانهایی که محدودیت صدا دارند مانند استودیوهای ضبط، سالنهای تئاتر و سینماها استفاده می شود.

درصنعت ساختماناین محصول را در بین دیوارها قرار می دهند و این مدل در ابعاد بسیار متنوعی در بازار قابل یافت می باشد.

خرید پشم شیشه

پشم شیشه یاعایق رطوبتیبصورت رولی در واحد متر مربع اندازه گیری می شود. پشم شیشه در ابعاد مختلف با ضخامت inch2، طول تقریبی 15 سانتی متر با عرض 120 سانتی متری تولید می شود درکشور ایران حدودا 40 سال است که این محصول توسط بخش صنعتگران خصوصی و نیمه خصوصی عرضه می گردد انواع پشم شیشه و هزینه را در زیر را برایتان ذکر نموده ایم:

فویل آلومینیومی، الیاف پارچه ای شیشه ایی، بافت مشگی شیشه ایی سه نوع از انواع پشم شیشه می باشد که فعلا در بازار موجود است امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مدلی جدیدی از پشم شیشه با استفاده از فناوری نانو تولید شده است که نسبت به نوع معمولی آن تفاوتهای زیادی نموده است و توانسته است نظرات خریداران را به خود جلب نماید.

از مهمترین نکات در خرید پشم شیشه بهره گیری از شیشه های یکبارمصرف و لمینت دوجداره است که این موارد ذکر شده به روش صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد

.

با توجه به نداشتن ثبات بازار ارز امروزه قیمتها در بین فروشندگان بصورت رقابتی شده است بیشترین فروش پشم شیشه وعایق الاستومریمربوط به فروشگاه هایی است که محصولات خود را باقیمت مناسب و ارزانتر به مشتری ارائه می دهند خرید پشم شیشه برای پیمانکاران ساخت و ساز همواره مهم بوده چرا که از اصلی ترین وسایل ساخت و ساز آپارتمان ها، ویلاها، ساختمانهای صنعتی و غیره محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها