بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

انگشتر نقره مردانه و انگشتر نقره زنانه که در نوع زنانه ظرافت بکار رفته بیشتر بوده و معمولا از نگینهای کوچک و زیبا در فرایند ساخت این انگشترها استفاده می شود و یک حالت چشمگیرانه تری دارد ولی انگشترهای مردانه معمولا نگینی درشت تر از نمونه های زنانه آن برخوردار است و برخلاف سایر انواع خود نمونه های با کیفیت آن از ضخامت رکاب بالایی برخوردار بوده به طوری که همین سنگین بودن رکاب که حاصل استفاده از نقره بیشتری است موجب افزایش قیمت انگشتر شده است.

انگشتر نقره دارای قیمتهای متفاوتی است به این دلیل که همانطور نگینهایی مانند فیروزه، عقیق و غیره در آن به کار رفته بر این اساس محاسبه می شود البته نوع طراحی انگشتر نیز در قیمت می تواند تاثیرات زیادی را داشته باشد. سایت آراد برندینگ از آنجایی که سالها در زمینه تولید و عرضه انگشتر نقره و انگشتر هوشمند فعالیت داشته است و کیفیت را همیشه در راس کارهای خودش قرار داده می تواند شما عزیزان و خریداران را در انتخاب بهترین نوع یاری کند در جهت دیگر ما مطابق با خواسته شما انگشتر نقره را تامین کرده و با بهترین قیمت و کیفیت برایتان فراهم می سازیم تا بتوانید خرید مورد اطمینانی را داشته باشید.

انگشتر نقره زنانه

امروزه از آنجایی که تنوع تولید انگشتر نقره بسیار زیاد است می توان بر اساس سلیقه انگشتر مورد نظر را انتخاب کرد و می توان از این نظر می تواند شخصیت شما را نشان دهد جالب است بدانید که انگشتر نقره با هر پوستی می تواند سازگار باشد و برای هر نوع رنگ پوست نیز جذاب است و در جهت دیگر به آسانی با تمامی لباسها قابل ست شدن است. البته باید دقت داشته باشید که کیفیت انگشتر نقره بسته به عیار آن می تواند متفاوت باشد، از آنجایی که نقره خالص فلز بسیار نرمی است و به راحتی قابل انعطاف است به صورت خالص از آن استفاده نمی کنند و برای اینکه مقاومت آن افزایش پیدا کند آن را با مس ترکیب می کنند و در همین راستا باید مقدار معینی ترکیب شود تا کیفیت انگشتر پایین نیاید و علت اینکه در برخی از موارد شاهده رنگ رفتگی انگشتر نقره هستید این مورد نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

استفاده از زیور آلات بیشتر برای خانمها قابل اهیمت است و انگشتر نقره زنانه نیز که در بازار مشاهده می کنید تنوع طرحهای بیشتری را در مدلهای زنانه مشاهده می کنید که این نشان دهنده میزان استقبال آنها بوده است. اما جالب است بدانید که انگشتر دارای خاصیت ضد درد دارد به این صورت که ذرات موجود در آن با پوست در تماس هستند و به مرور زمان که از آن استفاده می کنید جذب بدن می شود از این جهت می تواند درد را تسکین ببخشد در همین راستا است که انگشتر و دستبند طلا در بین سایر زور آلات دارای محبوبیت بیشتری است خاصیت ضد عفونی آن باعث شده تا این محبوبیت بیشتر شود و با توجه به تحقیقهایی که صورت گرفته نشان می دهد که این فلز می تواند بیش از 600 نوع میکروب را از بدن خارج کند به همن سبب است که سلامتی افراد را می تواند افزایش دهد.

انگشتر نقره

یکی دیگر ازوجه های تمایز انگشترها با یکدیگر به جز جنس سنگ بکار رفته نوع رکاب ساخته شده آن است که انواع متفاوتی دارد از جمله رکاب پر مصرف می توان از رکاب صفوی نام برد از این رو شما با هر سلیقه ای می توانید هر یک از این رکابها را برای انگشتر خود تهیه نمائید لازم به توضیح است که برخی از استادان در این زمینه با حکاکیها بسیار زیبا بر روی نگین و یا رکاب آن بر زیبایی هرچه بیشتر این انگشترها می افزایند.جالب است بدانید که نقره بعد از طلا یکی از پر فروش ترین نوع زیورآلات شمرده می شود که یکی از اصلی ترین دلیل این موضع فارق از زیبایی منحصر به فرد قیمت بسیار مقرون به صرفه آن نسبت به طلا می باشد و از آن جایی که استفاده از طلاجات برای مردان حرمت شرعی را به همراه دارد اکثریت آقایان برای کسب ظاهری زیبا از این اگشترها استفاده می کنند.

یک نکته ی مهمی که باید عنوان کرد که انگشتر نقره نگین دار علاوه برزیبایی که به ظاهر و دستان شما می بخشد با وجود سنگهایی که در آن بکار رفته است خواص فراوانی نیز برای سلامت بدن دارد که بنابر نوع سنگ به کار رفته خواص آن متفاوت می باشد و باید عنوان کرد که مردمان ایران زمین علاوه بر ظاهر به دلیل گرایش دینی و شیعه بودنشان نیز رو به سوی خرید این محصولات آورده اند زیرا استفاده از برخی انگشترها توسط معصومین بسیارتوصیه شده است به عنوان مثال در حدیثی از پیامبر داریم که یکی از نشانه های مومن بودن داشتن عقیق در دست می باشد. در سراسر کشور فروشگاه های عرضه انگشتربه چشم می خورد که یکی از این شهرها که در این زمینه به صورت تخصصی ورود کرده شهر مشهد می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها