بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

امروزه با توجه به پیشرفتهایی که در تکنولوژی به وجود آمده است بسیاری از محصولات از آن بی تاثیر نبوده است و سبب ایجاد وسیله ای جدید به نام چراغ قوه پلیسی شوکردار شده است. البته نوع شوکردار آن جزء تجهیزات دفاعی خاص به شمار می رود که افراد مانند طلافروشان، صرافیها، هنگام بروز خطر از آن استفاده می کنند که باید مجوز حمل آن را در کشور ما از مراکز مربوطه اخذ نمایند و حمل غیرقانونی آن جرم می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ انواع چراغ قوه پلیسی را با قیمت عمده تهیه نمایید و برای سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یکی از وسیله های جذاب و پر کاربرد در هنگام سفر، شکار، کوهنوردی و غیره می توانید از چراغ قوه های پلیسی استفاده کنید و برای مکانهای مختلف از چراغ قوه های مختلف استفاده می شود و به عنوان مثال از چراغ قوه های ضد آب در عمق آبها استفاده می شود و دید غواصان را در عمق آب روشن می کند و عایق بوده هیچ گونه آبی در این چراغ قوه ها نفوذ نمی کند.

چراغهای پلیسی یکی دیگر از انواع چراغ قوه ها است که بسیار پر نور و قابل حمل می باشد و بر خلاف اسم آن که چراغ قوه پلیسی است فقط برای ماموران پلیس استفاده نمی شود و این چراغ بهترین انتخاب برای کادر نجات و گروه های طبیعت گرد و کوهنوردها به حساب می آید.

قیمت چراغ قوه پلیسی

شما دوستان عزیز قبل از خرید چراغ قوه پلیسی باید از قیمت چراغ قوه پلیسی و مشخصات آن مطلع باشید و از مشخصات ظاهری چراغ قوه پلیسی می توان این اشاره کرد که جنس زیبای بدنه ی این چراغ قوه از پلاستیک است و وزن بسیار کم و مقاومت و استحکام خوبی دارد و دو نوع نگهدارنده برای اتصال به مچ، کوله پشتی و یا لباس دارد و بند این چراغ قوه در انتهای باطری و بدنه نصب می شود و جنس بند این چراغ قوه چرم طبیعی، نخ یا پلاستیک است.

از کلیدهای فلزی بر روی این چراغ قوه استفاده شده است و همچنین برخی از مدلهای چراغ قوه پلیسی دارای لامپ جانبی هستند و این لامپهای جانبی درون چراغ قوه قرار گرفته اند.

این چراغ قوه ها دو نوع ورودی برای شارژ کردن باتری خود دارند که شامل پورت میکرو یو اس بی و تایپ سی است و البته مدلهای قدیمی تر این چراغ قوه هستند که با شارژر سوزنی و کابل برق آلومینیومی دو پین نیز شارژ می شوند.

از مهمترین قطعات چراغ قوه می توان به لامپ آن اشاره کرد که هر چه لامپ قوی تر و کم مصرف تری استفاده شود چراغ قوه بهتر و قوی تری تولید می شود و در گذشته چراغ قوه هایی تولید می شد که لامپ آنها رشته ای بود و این لامپها گرمای زیادی تولید می کردند و این موضوع مصرف باتری زیادی را می طلبید.

چراغ قوه پلیسی شوکردار

از مهمترین تولیداتی که تولیدکنندگان با طراحی فوق العاده ای که برای گردشگران کوهنوردان افراد معمولی در موقعیتهای مختلف تولید کرده اند چراغ قوه پلیسی شوکر دار می باشد که فقط مختص نیروی پلیس نمی باشد و همه افراد می توانند هنگام طبیعت گردی و غیره از آن استفاده می کنند و دارای بدنه ای از جنس فولاد ضدزنگ و رنگ مشکی تولید شده است مناسب افرادی است که در تاریکی شبانه هنگام رفتن به کوهنوردی و برپایی چادر احتیاج به یک چراغ قوه حرفه‌ای با برد بسیار بالا، تامین روشنایی لازم و قابلیت دید فاصله های دور از ویژگیهای آنها می باشد.

بسیاری از ما چراغ قوه هایی که در زمان کودکی بیشتر از نوع کلاسیک و قدیمی بود را کم و بیش به خاطر داریم که دارای یک لامپ فوق العاده ضعیف با نوردهی بسیار پایین می بود و نمی توانستیم فواصل دور را مشاهده کنیم.

در حال حاضر با توجه به فناوریهای پیشرفته نسل جدیدی از چراغ قوه های پلیسی که دارای شدت نور بسیار بالایی هستند به بازار عرضه شدند که مانند لیزر عمل می کنند و به دلیل آن که بسیار کوچک هستند می توانید به راحتی آن را در میان وسایل خود قرار بدهید و از لحاظ کیفیت بسیار کارایی بالایی دارند و حتی از جنس آلومینیوم محکم ساخته می شوند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها