بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

انواع متفاوتی از برندهای مختلف ماشین ریش تراش و اتو مو در بازار کشورمان عرضه می شود که شامل ریش تراش ایرانی و برندهای مختلف خارجی می باشد و با توجه به کیفیت و عملکردی که دارند با قیمتهای متفاوتی عرضه می گردند، تا مصرف کنندگان با توجه به بودجه اقتصادی که دارند، این محصول را با برندهای متفاوت و دلخواه خریداری کنند.

از تمامی خریداران عمده این محصول دعوت می شود، فرم ثبت سفارش کالا را پر کنند و منتظر تماس مشاورین آراد برندینگ باشند، تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته و پس از معرفی کالا، قیمت محصولات را در اختیار آنها قرار دهند، هدف مجموعه ما کسب رضایت مشتریان ارجمند است و به همین دلیل تمام تلاشمان را جهت انجام خرید راحت و مقرون به صرفه آنها به کار می گیریم.

بسیاری از آقایان بعد از اصلاح صورت با مشکلاتی مانند خارش پوست و ایجاد جوش مواجه هستند، اما ماشین ریش تراش این مشکلات را برطرف کرده است، این محصول به صورت یک دست و تمیز کار اصلاح صورت را انجام می دهد و به دلیل اینکه کمتر در تماس با پوست صورت قرار می گیرد، باعث ایجاد خراش و یا جوش نمی شود و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.

برندهای متعددی از ریش تراش در بازار داخلی کشورمان عرضه می گردد و برخی از آنها به سبب عملکرد عالی که دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، انواع ریش تراش شامل سه مدل می باشد که شامل چرخشی، تریمر و فویلی می باشند که از نظر نوع عملکرد متفاوت هستند و آقایان برای خرید مناسب یک ریش تراش متناسب با پوست خود، بهتر است اطلاعات مناسبی در مورد مدلهای مختلف این محصول داشته باشند.

خرید ریش تراش

بسیاری از افراد به دنبال خرید ژیلت و یا ریش تراش با کیفیت مطلوب و مناسب پوست خود هستند، تا بیشترین بهره را از این محصول داشته باشند و البته قیمت آن نیز بسیار مهم است و باید متناسب با بودجه اقتصادی آنها باشد، برای بهره مندی از خرید ریش تراش مناسب لازم است از نظر کیفیت و کارایی مدلهای مختلف این محصول مورد بررسی قرار گیرد.

یک دستگاه مناسب را می توان در هر شرایطی مورد استفاده قرار داد و به صورت خشک و یا همراه با خمیر ریش و حتی در زیر دوش آب نیز می توان از آن استفاده کرد و بدون نگرانی از اینکه باعث حساسیت و یا خراش بر روی پوست می شود به راحتی آن را به کار برد.

البته در کنار کیفیت مطلوب، قیمت مناسب این محصول نیز بسیار مهم است و مصرف کنندگان باید دستگاهی را انتخاب کنند که بیشترین بهره را از آن داشته باشند و در عین حال با قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن را خریداری نمایند.

افرادی که بودجه مناسبی برای خرید ریش تراش دارند و اولین تجربه را در خرید این دستگاه دارند، بهتر است برندهای با قیمت متوسط را خریداری کنند تا تجربه آنها در خرید بعدی کمک کند و در مرحله بعد دستگاه مناسب تری را خریداری کنند.

ریش تراش قدیمی

آنکارد بودن و صورت اصلاح شده و مرتب یک ویژگی مهم در مورد آراستگی کلی آقایان است که نیازمند داشتن یک ریش تراش قدیمی با ورق استیل قوی است و همانطور که می دانید سرعت رشد موی ریش و در کل موهای زائد صورت و اطراف سر در آقایان بالا بوده و اگر فقط چند روز موهای زائد و ریش خود را شیو نکنند از نظر ظاهری ژولیده و بهم ریخته می شوند و از این رو داشتن یک ریش تراش قوی خواسته هر مردی است.

ویژگی مثبت و مهمی که مدلهای قدیمی دارند این است که حتی در صورت خراب شدن به راحتی تعمیر می شوند چرا که پیچیدگی فنی چندانی نداشته و این مسئله هنگام نیاز به تعمیر یک مزیت به شمار می آید و از طرفی هزینه تعمیر بالایی نیز ندارند.

با این تفاسیر قابل درک است که چرا ریش تراشهای قدیمی برای صاحبان آنها بسیار ارزشمند بوده و روی مراقبت و نگهداری از آنها حساس هستند و در واقع این ریش تراشها جدا از دوام و کارایی خاصی که دارند موی صورت، اطراف گردن و حتی موی بدن در هر اندازه ای که باشد را به خوبی اصلاح می کنند.

با توجه به زندگیهای پر مشغله امروزی و کمبود وقت، بسیاری از آقایان زمان خالی و کافی برای اینکه مرتب به آرایشگاه بروند و صورت خود را اصلاح و آراسته کنند ندارند و به همین خاطر امروزه برای هر فردی داشتن یک ریش تراش قوی لازم است و این ریش تراش باید با سرعت، دقت، یک دست و بدون جا گذاشتن مو صورت فرد را اصلاح کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها